Skravla Skrevet 10. mars 2009 #4221 Del Skrevet 10. mars 2009 Har sett Cinema Paradiso på TV for noen år siden. Fin film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 10. mars 2009 #4222 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå står den i min også, men jeg har ikke sett den ennå... "Ennå" som i EVER, eller som i etter at du fikk den i hylla di?? Se den i kveld, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4223 Del Skrevet 10. mars 2009 Ennå som i aldri... Jeg var jo ikke så gammel da den kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 10. mars 2009 #4224 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei, det har jeg glemt. Du er jo bare barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4225 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 10. mars 2009 #4226 Del Skrevet 10. mars 2009 Se der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #4227 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ikke sett den, enda så gammel jeg er. *kjerring med rullator-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. mars 2009 #4228 Del Skrevet 11. mars 2009 Har sett den, men har aldri skjønt hva fusset er about... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4229 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2009 #4230 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database... Ja det er alltid en hake ved alt. Som den egoist jeg er, så vil jeg heller ha deg i Oslo enn i Trondheim altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4231 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg får vel holde meg her til drømmejobben blir ledig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4232 Del Skrevet 11. mars 2009 Vil begrense sms-stemming Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende. Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. mars 2009 #4233 Del Skrevet 11. mars 2009 HERREGUD!!!!!!!!!!!!! Jeg satte jo på en klesvask for MANGE TIMER siden! Hvem sa noe om DØD HJERNE!??!?! Klesvasken overlever sånt, Krynkel Jeg tror jeg er KG-tåkelagt. Mener du at vi tåkeprater her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 11. mars 2009 #4234 Del Skrevet 11. mars 2009 Klem til kamela for godord. Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt! .p men jeg vil og ha deg her i øst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mars 2009 #4235 Del Skrevet 11. mars 2009 Vil begrense sms-stemming Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende. Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på? Jeg syns heller tv-kanalene bør begrense antall ganger man faktisk må stemme jeg. Det er for mange runder og finaler! Bare for å melke det så mye de kan. Jeg gadd ikke stemme under MGP flere ganger på samme låta. Forøvrig er jeg enig i at foreldrene bør ha et visst oppsyn. Skorpa har kontantkort i sin mobil og blir det brukt på tøys, er den vekk. Men hun er jo bare 11. Det er vel noen 16-åringer som har tv på rommet eller er hjemme alene, og da kan man jo ikke følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4236 Del Skrevet 12. mars 2009 Man må jo strengt tatt ikke stemme... Joda, tv-kanalene legger opp til runde på runde for å tjene mer penger, men man velger jo selv om man faktisk vil bruke penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4237 Del Skrevet 12. mars 2009 Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt! .p men jeg vil og ha deg her i øst. Hvis de trenger noen med mastergrad i databaser og ender opp med meg som den beste søkeren, synes jeg synd på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #4238 Del Skrevet 12. mars 2009 Bibbliotek: Deres tap/gevinst. Telefon og barn: Det går an å sperre telefonen for enkelte type tjenester. (Check!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4239 Del Skrevet 12. mars 2009 I dag tidlig snakket jeg og en kollega om hvor deilig det var med lys og sol på vei til jobb. Nå snør det... :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 12. mars 2009 #4240 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke sæææænt! For første gang i vinter kjenner jeg at jeg ble litt irritert på lavende snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg