Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett Cinema Paradiso på TV for noen år siden. Fin film :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Krynkel
Skrevet
Nå står den i min også, men jeg har ikke sett den ennå...

"Ennå" som i EVER, eller som i etter at du fikk den i hylla di??

Se den i kveld, da!

Skrevet

Ennå som i aldri... Jeg var jo ikke så gammel da den kom :fnise:

Gjest Krynkel
Skrevet

Nei, det har jeg glemt. Du er jo bare barnet. :filer:

Skrevet

:fnise:

Jeg har ikke sett den, enda så gammel jeg er.

*kjerring med rullator-smiley*

Skrevet

Har sett den, men har aldri skjønt hva fusset er about... :klø:

Skrevet

Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database...

Skrevet
Jeg trodde kanskje jeg hadde funnet en jobb verdt å flytte til Trondheim for da jeg fant stillingsannonse for museumsbibliotekar på det nye pop & rockmuseet, men de krevde mastergrad med fordypning i programmering og database...

Ja det er alltid en hake ved alt. :ler:

Som den egoist jeg er, så vil jeg heller ha deg i Oslo enn i Trondheim altså. :ler:

Skrevet

Jeg får vel holde meg her til drømmejobben blir ledig...

Skrevet

Vil begrense sms-stemming

Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende.

Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på?

Skrevet
HERREGUD!!!!!!!!!!!!! :sjokk:

Jeg satte jo på en klesvask for MANGE TIMER siden! :sjokk:

Hvem sa noe om DØD HJERNE!??!?!

:husarbeid:

Klesvasken overlever sånt, Krynkel :klem:

Jeg tror jeg er KG-tåkelagt.

Mener du at vi tåkeprater her :fnise:

Gjest Krynkel
Skrevet

Klem til kamela for godord. :klem:

Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt!

.p

men jeg vil og ha deg her i øst.

Skrevet
Vil begrense sms-stemming

Forbrukerrådet vil begrense antall ganger man kan stemme i sms-avstemninger, fordi de tror det er mange yngre som stemmer og - Vi tror mange bruker mer penger enn både de og foreldrene egentlig vil, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerrådet til Bergens Tidende.

Det får da være grenser for hva man skal regulere. Det må da være foreldrenes ansvar å passe på hva ungene eventuelt bruker sms-kronene sine på?

Jeg syns heller tv-kanalene bør begrense antall ganger man faktisk må stemme jeg. Det er for mange runder og finaler! Bare for å melke det så mye de kan. Jeg gadd ikke stemme under MGP flere ganger på samme låta. :forvirret:

Forøvrig er jeg enig i at foreldrene bør ha et visst oppsyn. Skorpa har kontantkort i sin mobil og blir det brukt på tøys, er den vekk. Men hun er jo bare 11.

Det er vel noen 16-åringer som har tv på rommet eller er hjemme alene, og da kan man jo ikke følge med?

Skrevet

Man må jo strengt tatt ikke stemme... Joda, tv-kanalene legger opp til runde på runde for å tjene mer penger, men man velger jo selv om man faktisk vil bruke penger på det.

Skrevet
Daria: Selv om de vil ha mastergrad, så er det jo lov å prøve! Kan jo være den beste søkeren til slutt!

.p

men jeg vil og ha deg her i øst.

Hvis de trenger noen med mastergrad i databaser og ender opp med meg som den beste søkeren, synes jeg synd på dem :fnise:

Gjest Krynkel
Skrevet

Bibbliotek: Deres tap/gevinst.

Telefon og barn: Det går an å sperre telefonen for enkelte type tjenester. (Check!)

Skrevet

I dag tidlig snakket jeg og en kollega om hvor deilig det var med lys og sol på vei til jobb. Nå snør det... :snø:

Gjest Krynkel
Skrevet

Ikke sæææænt! For første gang i vinter kjenner jeg at jeg ble litt irritert på lavende snø.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...