Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

BØ!!!

Alt vel?

Ble skremt av magebilde og rusler ut!

Smile! :hoppe: åttlinger frister ikke? :fnise:

Håper du får en fin dag. Og ikke løft brokk på deg da. :fnise:

Løfte? :klø: Man har da folk til slikt :fnise: En mørk og kjekk ung mann og en gullig pojke från Finland...

Jeg har sjekket nettilgangen, installert digital-tv-boks og opprettet gmail-konto for mamma, og pakket ut diverse. Bittelite flyttelass, jeg hadde jo flere bokkasser enn hun hadde kasser totalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Bjørndalen :duskedame:

Litt synd at jeg ikke har ferie, for nå lå jeg godt -her kunne jeg blitt i dag *lat* Tekoppen er tom da... *samler krefter til den lange turen bort til kjøkkenbenken*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Bjørndalen :duskedame:

Litt synd at jeg ikke har ferie, for nå lå jeg godt -her kunne jeg blitt i dag *lat* Tekoppen er tom da... *samler krefter til den lange turen bort til kjøkkenbenken*

Er du skikkelig lat altså? Du har ikke litt feber da? :fnise:

Jeg samler mot till å gå ut i kulde og snø. :sur: Kunne også tenke meg å være hjemme i dag. Men mye å gjøre på jobben for tiden, så det er bedre å spare fridagen til senere.

I kveld skal jeg på nyttårskonsert. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er sykt her (i tillegg til fantasien, og det er ganske kronisk) er nok viljen... :ler: Får nok finne litt klær og slepe meg på jobb snart. Heldigvis har vi en uskreven regel om at når det er ferier, kan de få av oss som jobber ha litt kortere dager.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo her hos meg også ;) Og jeg tror Telemark har nå .Ellers vet jeg ikke... Men hadde ikke Trøndelag neste uke? Eller har jeg misforstått? :klø:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
Vi har jo her hos meg også ;) Og jeg tror Telemark har nå .Ellers vet jeg ikke... Men hadde ikke Trøndelag neste uke? Eller har jeg misforstått? :klø:

Åjasøren. Glemte at ikke alle har ferie. Shoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...