Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Det ble bare fire bøker *flink* Både sangbøkene, revolusjonen og Mills forsvant. (At jeg sikkert kommer til å ta en tur i bokhandelen for å sikle og klå litt også, og muligens kjøpe et par til, er jo fullstendig uviktig nå...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånt man bare tror skjer i dårlige romaner. Prinsesser som mister hukommelsen når de faller av hesten, blir tjenestejente i et annet rike og forelsker seg i kongen som på sin side blir så betatt av denne vakre tjenestejenta at han bare MÅ gifte seg med henne. Og vips! Under selve vielsen husker hun plutselig alt. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 194 sider siden jeg var her sist.

iiiiiiæææææ :bond:

:sjenert:

Men du leser selvfølglig gjennom alle sidene - ikke sant. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du leser selvfølglig gjennom alle sidene - ikke sant. :sjarmor:

:vinke:

ja, klart jeg ikke skal ta alle !!!!

:fnise:

Endret av kort innpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånt man bare tror skjer i dårlige romaner. Prinsesser som mister hukommelsen når de faller av hesten, blir tjenestejente i et annet rike og forelsker seg i kongen som på sin side blir så betatt av denne vakre tjenestejenta at han bare MÅ gifte seg med henne. Og vips! Under selve vielsen husker hun plutselig alt. Hurra!

De får alltid tilbake hukommelsen i rette øyeblikk :ler:

Men nok er gang er virkeligheten mer utrolig...

Man burde vel ha ryddet i dag (det burde vi...) -storinntykk på torsdag, så i morgen må det bakes. Men jeg rekker vel litt annet i morgen også, og så var det jo denne boka jeg må bli ferdig med til torsdag... Tror det må bli en pc-fri kveld i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får alltid tilbake hukommelsen i rette øyeblikk :ler:

Men nok er gang er virkeligheten mer utrolig...

Man burde vel ha ryddet i dag (det burde vi...) -storinntykk på torsdag, så i morgen må det bakes. Men jeg rekker vel litt annet i morgen også, og så var det jo denne boka jeg må bli ferdig med til torsdag... Tror det må bli en pc-fri kveld i morgen :ler:

Kan jo ikke begynne for tidlig med husarbeidet heller..... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet visst på Youtubekjøret jeg. :sukk:

Og ikke har jeg fått kasse i dag heller.... og jeg fikk jo ikke forrige uke. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du pleier vel å få samme uker som meg? Jeg fikk i forrige uke... Du hadde ikke avbestilt fordi vi skulle i operaen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du pleier vel å få samme uker som meg? Jeg fikk i forrige uke... Du hadde ikke avbestilt fordi vi skulle i operaen da?

Jo, men ved tidligere avbestillinger så har jeg fått uken etter. Men jeg aner ikke.

Har avbestilt neste uke igjen, så får jeg se hva som skjer etter det.

Dessuten..... :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at en av ukas mest leste artikler heter "Få Max Manus-stilen". Så vidt jeg husker fra filmen var stilen til Max Manus i stadig økende grad fett hår, skitten helsetrøye og slaskete bukser -hverken vanskelig å få til eller noe å trakte etter... :fnise:

:hoho:

Ja ikke sant? Han har jeg lest om før. Kjemperar historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men ved tidligere avbestillinger så har jeg fått uken etter. Men jeg aner ikke.

Det høres rart ut :klø: Når jeg avbestiller, har jeg aldri fått eller forventet kasse uka etter -jeg avbestiller jo, jeg utsetter ikke...

Dessuten..... :jolie:

Hva nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det ble bare fire bøker *flink* Både sangbøkene, revolusjonen og Mills forsvant. (At jeg sikkert kommer til å ta en tur i bokhandelen for å sikle og klå litt også, og muligens kjøpe et par til, er jo fullstendig uviktig nå...).

Du kan jo håpe på at de bøkene du i første omgang ikke kjøper er igjen på restesalget og dermed er enda billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten følelsen av å bo på fjellet om dagen -masse snø, høye brøytekanter og såpass kaldt at det knirker under føttene. At mesteparten av veien til jobb er gangvei, primært gjennom skogen, og jeg knapt ser en bil hele veien, bidrar jo heller ikke til å urbanisere bildet... Dessuten er alle veien måkt, men ikke strødd, så jeg drømmer om spark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo håpe på at de bøkene du i første omgang ikke kjøper er igjen på restesalget og dermed er enda billigere :)

Finner jeg ut at jeg skal ha dem, tør jeg neppe vente så lenge... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...