Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg rakk ikke toget hjem i går, og måtte slåp ihjel litt tid i bokhandelen. Fant både Cinema Paradiso og Bleak House på DVD-salg, men gravde opp uante mengder viljestyrke og lot dem ligge. I dag angrer jeg selvfølgelig, da... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg snakket med ei i går som mente at hadde noe slikt skjedd med henne, hadde hun fordelt babyene. Maks tre til henne, resten skulle venninner og familie få. :fnise:

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med ei i går som mente at hadde noe slikt skjedd med henne, hadde hun fordelt babyene. Maks tre til henne, resten skulle venninner og familie få. :fnise:

:ler:

Hvilket minner meg om et utsagn fra gravid venninne for 10-11 år siden: "Hvis det er tvillinger så skal du få en".

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket minner meg om et utsagn fra gravid venninne for 10-11 år siden: "Hvis det er tvillinger så skal du få en".

Så generøst :ler:

Synes det høres greiest ut med én om gangen. At jeg er genetisk disponert for tvillinger, snakker vi ikke om... :ler:

Noen fjernt bekjente av foreldrene mine fikk femlinger, men to av barna døde rett etter fødsel. Da jeg fikk høre om det, konkluderte jeg med 5-åringens slående logikk og praktiske sans at "det var de nok glade for, så fikk de ikke så mange å passe på". Kanskje ikke...

Mormor fikk tre barn på 14 måneder, synes det høres mer enn travelt nok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Note to self:

Kommer man hjem etter midnatt på en hverdag (noe man strengt tatt ikke bør gjøre altfor ofte), går man og legger seg. Man begynner ikke å surfe på KG og man åpner aldri -ALDRI! youtube...

*gjenta og lær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Gjesp:

Note to self:

Kommer man hjem etter midnatt på en hverdag (noe man strengt tatt ikke bør gjøre altfor ofte), går man og legger seg. Man begynner ikke å surfe på KG og man åpner aldri -ALDRI! youtube...

*gjenta og lær*

Hvilken av Les Mis sangene er det du har på hjernen nå da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...