Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Enig med du.... Kåre Norum reagerte også på dette.

Leste ikke artikkelen men har hørt det på radio i dag. Men ser jo nå at det også er kommentert i artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snackspress på Ringen kino

Mulig jeg skal revurdere planene mine om å avlegge Ringen et besøk med det første. Hvis jeg ønsker godteri (brus og popcorn er aldri aktuelt), så velger jeg å kjøpe det selv, jeg vil ikke bli påtvunget det.

Herlighet for noe tøys!! :klaske:

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dagboken er litt forsømt for tiden -kombinasjonen blogg og KG-nedtrapping kan gi sånne resultater...

Det ligger an til en planløs helg, med pendling mellom sofa/broderi/tv, symaskin og generelt forefallende aktiviteter. Det er alltid gøy med sosiale helger, farting og kulturelle utskeielser, men det er ganske deilig med noen sose-helger også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dagboken er litt forsømt for tiden -kombinasjonen blogg og KG-nedtrapping kan gi sånne resultater...

Det ligger an til en planløs helg, med pendling mellom sofa/broderi/tv, symaskin og generelt forefallende aktiviteter. Det er alltid gøy med sosiale helger, farting og kulturelle utskeielser, men det er ganske deilig med noen sose-helger også :jepp:

Jeg skal sose rundt helt i i morgen ettermiddag. Aner ikke om søndagen blir her i Oslo eller annet sted. Kommer helt an på om jeg rekker siste bussen hjem på lørdag kveld.

Overnatter du neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett det også -en kunstløper på ski -på isen :ler: Med skøytejern under, dog...

Men det er da litt pinlig for kommentatoren at han påstår at det ene paret danset til Verdis "La Traviata" når de vitterlig danset til "Tårnarien" fra Tosca -av Puccini. Det er jo ikke akkurat et ukjent stykke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett det også -en kunstløper på ski -på isen :ler: Med skøytejern under, dog...

Men det er da litt pinlig for kommentatoren at han påstår at det ene paret danset til Verdis "La Traviata" når de vitterlig danset til "Tårnarien" fra Tosca -av Puccini. Det er jo ikke akkurat et ukjent stykke...

:ler: Jeg vet da om flere som kunne klart å bomme på de to stykkene. Men jeg har da heldigvis vett nok til å la være å kringkaste det på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmepassasjeren satt i samme vogn som meg på toget i dag -han som både spiller så høyt at jeg kan høre hans musikk gjennom min egen og som i tillegg har tatt sitt daglige bad i aftershave, så han nærvær kan anes i hele vognen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER DU SYK ?

Drømmepassasjeren satt i samme vogn som meg på toget i dag -han som både spiller så høyt at jeg kan høre hans musikk gjennom min egen og som i tillegg har tatt sitt daglige bad i aftershave, så han nærvær kan anes i hele vognen...

For en strålende start på en ny uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistiske undesøkelser passer sjelden i arbeidstiden... Men selvfølgelig kan han ringe igjen senere i dag -jeg har da nummervisning :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistiske undesøkelser passer sjelden i arbeidstiden... Men selvfølgelig kan han ringe igjen senere i dag -jeg har da nummervisning :Hehe:

Men sykehus som ringer på hjemmetelefonen, enda de vet jeg jobber. :klaske: Og de ringte mobilen også, men ga blanke i å legge igjen besjed. Nummervisningen er bare til sentralbordet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telefonen har visst ligget i veska på lydløs siden jeg kom hjem. Ikke at det var bevisst da -jeg hadde jo glemt det for lengst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke dette med snackspress, jeg. Det gjaldt kanskje ikke for nettkjøp? Jeg var der nemlig nylig og fikk ikke med meg noe slikt. Men det stinket jo popcorn i salen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sææærlig.. :fnise:

Det er helt sant :jepp: Han hadde uansett ikke ringt igjen... :fnise:

Skjønte ikke dette med snackspress, jeg. Det gjaldt kanskje ikke for nettkjøp? Jeg var der nemlig nylig og fikk ikke med meg noe slikt. Men det stinket jo popcorn i salen da ;)

Det gjelder sikkert bare hvis man kjøper på stedet -er vel ikke så lett å prakke på noen popcorn over nettet. Men popcornstank høres jo lekkert ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...