Daria Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3741 Del Skrevet 13. januar 2009 Enhver man som frir utkledt som en figur på Barne-tv eller lignende da... Det gjelder forsåvidt også alle som frir med kamera på slep -kjenner de meg ikke bedre enn det, fortjener de ikke et ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. januar 2009 #3742 Del Skrevet 13. januar 2009 Vil ha Beat for beat! Dette mester-programmet er jo bare teit... Så 5 minutter - det holdt! Enhver man som frir utkledt som en figur på Barne-tv eller lignende da... Det gjelder forsåvidt også alle som frir med kamera på slep -kjenner de meg ikke bedre enn det, fortjener de ikke et ja... Vi skal huske på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2009 #3743 Del Skrevet 13. januar 2009 Options ->Themes Selvfølgelig. Og det viktigste er jo å få fri på tv, så da får man bare leve med Max Mekker-kostymet... Til alle potensielle friere: Enhver mann som frir utkledt i noe Geir Børresen har hatt på seg, vil få nei på prinsipielt grunnlag Enhver man som frir utkledt som en figur på Barne-tv eller lignende da... Det gjelder forsåvidt også alle som frir med kamera på slep -kjenner de meg ikke bedre enn det, fortjener de ikke et ja... Du regner det som en selvfølge at alle potensielle friere leser på kg skjønner jeg... Ellers var mester-møtet kjedelig, vil gjerne ha beat for beat (men med skikkelige artister) og Andreas Torkildsen var jo bare herlig. *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3744 Del Skrevet 13. januar 2009 Du regner det som en selvfølge at alle potensielle friere leser på kg skjønner jeg... Egentlig er det vel en fordel om de ikke gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2009 #3745 Del Skrevet 13. januar 2009 Om noen skulle vurdere å fri så skal jeg trå til med gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3746 Del Skrevet 13. januar 2009 Drømmejobben eksisterer -Det Norske Teatret har egen bibliotekar! Nå gjenstår bare at den blir ledig -og at jeg får den *evig optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3747 Del Skrevet 13. januar 2009 Om noen skulle vurdere å fri så skal jeg trå til med gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. januar 2009 #3748 Del Skrevet 13. januar 2009 Drømmejobben eksisterer -Det Norske Teatret har egen bibliotekar! Nå gjenstår bare at den blir ledig -og at jeg får den *evig optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2009 #3749 Del Skrevet 13. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2009 #3750 Del Skrevet 13. januar 2009 Drømmejobben eksisterer -Det Norske Teatret har egen bibliotekar! Nå gjenstår bare at den blir ledig -og at jeg får den *evig optimist* Så ut til å være en stund til pensjonsalderen, men man kan ta feil. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3751 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Jeg skal ikke irritere meg over KG-artikler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. januar 2009 #3752 Del Skrevet 14. januar 2009 Hun som er der nå blir sikkert gravid med en fyr fra Krikenes og flytter dit uten noen planer om å returnere, og så blir jobben ledig, og da blir den din *også evig optimist* (på andres vegne vel og merke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. januar 2009 #3753 Del Skrevet 14. januar 2009 Og for de som lurte...Krikenes er VELDIG langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. januar 2009 #3754 Del Skrevet 14. januar 2009 Nysjerrig på hvilken artikkel Daria har lest (selv leser jeg kun KG-artikler andre henviser til - da jeg synes det er stort sett uinteressant det de skriver om der). Og jeg skulle gjerne visst hvor Krikenes er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2009 #3755 Del Skrevet 14. januar 2009 Men er du guttas skrekk? Krikenes, ja. Der er det vel litt krikete og krokete tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3756 Del Skrevet 14. januar 2009 Og for de som lurte...Krikenes er VELDIG langt unna Nysjerrig på hvilken artikkel Daria har lest Men er du guttas skrekk? Loffen har skjønt det Og forøvrig kan jeg skremme noen og enhver på flatmark Krikenes, ja. Der er det vel litt krikete og krokete tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3757 Del Skrevet 14. januar 2009 NeineiNEI! Ingen slår jo Ralph Macchio... :rødme: *fjortis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. januar 2009 #3758 Del Skrevet 14. januar 2009 NeineiNEI! Ingen slår jo Ralph Macchio... :rødme: *fjortis* Leste i en felles blogg at noen med tidligere crush på RM faktisk er postitiv....... Er vel for gammel til å ha noen fjortistanker om denne skuespiller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3759 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen trenger å få seg et liv... For to år siden startet han en Facebook- og Nettbygruppe på Internett for å synliggjøre kravet om å få bort paprikaen fra den mest kjøpte varianten av Grandiosapizzaen Det har vært en til tider intens og lang kamp, føler han, for å få det slik som han og støttespillerne har ønsket. *fordomsfull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3760 Del Skrevet 14. januar 2009 Leste i en felles blogg at noen med tidligere crush på RM faktisk er postitiv....... Er vel for gammel til å ha noen fjortistanker om denne skuespiller..... Jeg er egentlig for ung, men vi leide den på video. Mange ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg