Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lider ingen nød, altså :fnise:

Alpint-sendingen står på i bakgrunnen uten at jeg egentlig følger med, men plutselig hørte jeg at de nevnte Andrew Hill. Det forklarte jo hvorfor jeg plutselig satt og nynnet på Fool on the hill... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e trønder æ? :ler:

Jeg har en nett-nysgjerrig morfar :fnise: Han fikk seg pc og bredbånd i vår (og skylder på at det er for mormor, som egentlig ikke er særlig interessert :ler: ), og oppdager stadig nye ting. I dag hadde han funnet sidene til Oslo Kino, og ringte for å høre hvordan dette med nettbestilling fungerte, hvordan man betalte og er det egentlig trygt? Jeg forklarte konseptet, og enn liten stund senere ringte han igjen -han hadde glemt å spørre om hvordan i all verden han fikk hentet billettene. Ikke at han hadde planer om å teste det med det første ("Men det hadde jo vært gøy å prøve en gang"), men man er jo nysgjerrig :ler: Jeg tror det vel ikke før jeg ser det -på julaften måtte fetter og jeg trå til med veiledning. Det var noe galt med mailen, de fikk ikke logget inn lenger. Problemet? Hotmail har endret design og de skjønte ikke hvor de skulle skrive inn hva... Men for all del -de prøver. Egentlig ganske sprekt av en mann på 85 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor er så fornøyd over at de nå har internett! Men har ikke pc da :ler: Men hun ønsker seg og har veldig lyst til å gå kurs og sånt for å lære! Sprek bestemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemor er så fornøyd over at de nå har internett! Men har ikke pc da :ler:

Da hjelper det kanskje ikke så mye... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mor som omtrent aldri har brukt pc, det er helt flaut. På grunn av en hobby synes hun nå internett er ganske spennende. Men hun bruker fem minutter bare på å få plassert markøren i adressefeltet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt ;) Jeg holder på å forgå av irritasjon hver gang, og sørger selvsagt for å kommentere det - ikke voksent, men sånn er det nå en gang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det funket å lime :hoppe: De var neppe så dyre, så det spørs om det ville vært verdt å spandere skomaker på dem kontra å kjøpe nye (og så fall vet jeg nok om et par som er nærmere enn din, Inlove :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...