Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres godt ut. Har du egg i også?

:jepp:

Spinatsuppe har jeg aldri smakt faktisk. Noen maser stadig om vi kan ha det en dag. Og pannekaker til. Men jeg liker jo ikke spinat. :ler:

Jeg er heller ikke så begeistret for spinat, men i posesuppevariante er ikke spinatsmaken så veldig framtredende akkurat... :ler:

Sitter og hører på utdrag fra country-platen til Bjarte Hjelmeland -det kjennes nesten ut som om jeg har litt lyst på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste kveld for Stavanger som kulturell hovedstad, og jeg har ikke vært der en eneste gang. Tror Stavanger må stå på reiseplanen for 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det... :ler:

Så du Janne Ahonen smile da? Koselig liten reportasje... :)

Har Ahonen smilt :sjokkert:

:jepp:

Jeg er heller ikke så begeistret for spinat, men i posesuppevariante er ikke spinatsmaken så veldig framtredende akkurat... :ler:

Sitter og hører på utdrag fra country-platen til Bjarte Hjelmeland -det kjennes nesten ut som om jeg har litt lyst på den...

Du kan vel ikke være helt motstander av spinatsuppe så lenge posen har havnet i skapet ditt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig kaldt det året de spådde rundt 0 grader i Granåsen, jeg pakket deretter og det ble -10 :fryser: Det var da jeg lærte at DrMartens -selv med flere par ullsokker -ikke er vintersko... Men det er veldig gøy -under VM i 1997 var det masse folk og kjempestemning :duskedame:

Jasså, så det var deg jeg til stadighet måtte irettsette fordi du snek deg over og løp opp og ned journalisttrappa. :klaske: Jeg visste jeg hadde deg fra et sted. Full var du og. :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så det var deg jeg til stadighet måtte irettsette fordi du snek deg over og løp opp og ned journalisttrappa. :klaske: Jeg visste jeg hadde deg fra et sted. Full var du og. :kjefte:

Busted........ :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det dere tror om meg :engel:

Morsom herrestafett i dag. :hoppe:

Northug er rå :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandalejulebord

Kjenner at jeg får kraftig angst bare ved tanken på å skulle være med på et sånt arrangement... Alle som har vært på leirer av en viss størrelse vet dessusten at å servere varm mat til så mange mennesker, sjelden går uproblematisk, og enda sjeldnere gir god mat.

Og forøvrig: "En av dem [servitørene] skal også ha blitt utsatt for håndgemeng av en rasende gjest." Håndgemeng er noe man er involvert i, ikke noe man blir utsatt for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandalejulebord

Kjenner at jeg får kraftig angst bare ved tanken på å skulle være med på et sånt arrangement... Alle som har vært på leirer av en viss størrelse vet dessusten at å servere varm mat til så mange mennesker, sjelden går uproblematisk, og enda sjeldnere gir god mat.

Og forøvrig: "En av dem [servitørene] skal også ha blitt utsatt for håndgemeng av en rasende gjest." Håndgemeng er noe man er involvert i, ikke noe man blir utsatt for...

Leste om det på VG i natt..... noes om også er morsomt. Det første gjestene tenker på er å tipse media, ikke lage moro uten øl og vin. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ville aldri betalt VIP-billett til kr 1500,- for noe sånn. For 1500 kroner kan jeg få 2 konserter med middag først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...