Skravla Skrevet 3. desember 2008 #3401 Del Skrevet 3. desember 2008 Lurer du på om disse også kan kjøres i stavmixer Skravla? Nei, lipgloss er jo "flytende" og øyenskygge er pulver og kan fin løses i vann eller melk. *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3402 Del Skrevet 3. desember 2008 Plutselig ble jeg veldig i tvil om jeg tør å la Skravla være alene hjemme hos meg mens jeg er på jobb. Jeg er også i tvil om det er sminken eller stavmikseren min jeg er mest redd for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2008 #3403 Del Skrevet 3. desember 2008 Plutselig ble jeg veldig i tvil om jeg tør å la Skravla være alene hjemme hos meg mens jeg er på jobb. Jeg er også i tvil om det er sminken eller stavmikseren min jeg er mest redd for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3404 Del Skrevet 3. desember 2008 I dag fikk jeg forresten en hårstrikk med blomster i blått, lilla og rosa -ikke for stavmikseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2008 #3405 Del Skrevet 3. desember 2008 I dag fikk jeg forresten en hårstrikk med blomster i blått, lilla og rosa -ikke for stavmikseren... Den kan jeg bruke til å sette opp håret så jeg ikke får hår i suppen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2008 #3406 Del Skrevet 3. desember 2008 Plutselig ble jeg veldig i tvil om jeg tør å la Skravla være alene hjemme hos meg mens jeg er på jobb. Jeg er også i tvil om det er sminken eller stavmikseren min jeg er mest redd for... I dag fikk jeg forresten en hårstrikk med blomster i blått, lilla og rosa -ikke for stavmikseren... For en overraskelse! Den kan jeg bruke til å sette opp håret så jeg ikke får hår i suppen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3407 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Mer snø! (Jada, Skravla, vet at vi ikke deler hjerne akkurat når det gjelder dette ) Og av og til er faktisk livet som en Ally McBeal-episode... Endret 4. desember 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3408 Del Skrevet 4. desember 2008 Hagen fornekter seg ikke: “If you pay peanuts you get monkeys,” sa FrPeren som et forsvar for hvorfor stortingsrepresentanter skal ha en lønnsøkning langt høyere enn vanlige folks. ”Betyr det at alle som tjener vanlig lønn er aper,” repliserte Inga Marthe Thorkildsen. Jeg har lenge vært skeptisk til Hagens verdier og menneskesyn, sånn sett var det jo greit å få det endelig bekreftet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2008 #3409 Del Skrevet 4. desember 2008 For en idiotisk uttalelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. desember 2008 #3410 Del Skrevet 4. desember 2008 Typisk Hagen og FrP den uttalelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3411 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp. Veldig bra at Inga Marthe Torkildsen kom med den kommentarer for å påpeke hva han faktisk satt og sa. Ny definisjon på "folk flest" er tydligvis aper, og FrP liker jo å framheve seg som partiet for "folk flest"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3412 Del Skrevet 4. desember 2008 Luksusfellen fjernet ikke alle problemene Eh nei, de er eksperter, ikke tryllekunstnere eller frelsere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 4. desember 2008 #3413 Del Skrevet 4. desember 2008 Tenkte jeg og da jeg leste i linken din. Folk er faktisk selv ansvarlige for sin egen økonomi, Luksusfellen bidrar bare med verdifull hjelp til de som har bedt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3414 Del Skrevet 5. desember 2008 Feminist-Daria satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste Dagsavisen i dag. Temaet er mangel på hjelpepleiere/omsorgsarbeidere, og en forsker sier følgende: – Hvis man kun skal rekruttere ungdommer, må 40 prosent av jentekullene i videregående skole inn i pleie- og omsorgssektoren, sier han For alle vet jo at bare jenter kan jobbe i omsorgsyrker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 5. desember 2008 #3415 Del Skrevet 5. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. desember 2008 #3416 Del Skrevet 5. desember 2008 Feminist-Daria satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste Dagsavisen i dag. Temaet er mangel på hjelpepleiere/omsorgsarbeidere, og en forsker sier følgende: For alle vet jo at bare jenter kan jobbe i omsorgsyrker... Grrrr grrrr og dobbelt grrrr....... Jeg skal gi ham omsorg så han roper på nærmeste guttekull. For jeg går ut fra at forskeren er mann og det helt uten å ha lest artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3417 Del Skrevet 5. desember 2008 Selvfølgelig er det en mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. desember 2008 #3418 Del Skrevet 5. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. desember 2008 #3419 Del Skrevet 6. desember 2008 Travel lørdag? Eller gidder du ikke henge her med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3420 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja takk begge deler? Har vært ute og handlet noen julegaver (og glemt halvparten av det jeg hadde tenkt å kjøpe ) Fordelen med å julehandle i minibyen er at det er lite folk, ulempen er at det også er lite butikker... Tror jeg må en tur til gigasenteret etter jobb en dag... Nå rydder jeg litt her og surfer litt ser og drikker te og ser på sport og julepynter -alt på en gang og selvfølgelig uhyre effektivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg