Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos koi.no koster en fisk mellom 2500 og 5000 kroner. Men ingen pris er som kjent for høy når det gjelder å redde et elsket kjæledyr...

*lurer på om det ville være ufint å rulle med øynene*

*gjør det uansett*

:roll:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nå får vi nyhetene med Siri Lill Mannes, klokka er 21 -nei, 18.30 er den..."

Ikke så lett å være hallodame og se på klokka samtidig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fisk? :overrasket::hakeslepp: :dåne:

Ja. det er helt utrolig, men særlig de som er hvite med en rød prikk (som det japanske flagget) når visst helt utrolige priser, særlig i i Japan. Jeg snakket med en fiskegal mann om det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilt. Bare tenk på hvlken kilospris...

:Gjesp:

Man burde vel sove... Begynte å stå opp en halvtime tidligere denne uken -så langt går det bra, selv om jeg ikke skønner helt hvor tiden blir av. 30 minutter tidligere opp betyr nemlig ikke 30 minutter tidligere avgårde, i praksis betyr det max 10, uten at jeg gjør noe mer om morgenen enn før. Mystisk...

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett forsiden av Dagsavisen i dag? Der har Siv Jensen akkurat samme bue på munnen som denne :snurt: Jeg trodde fakltisk ikke det var mulig, men om noen skulle klare det, måtte det jo være henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen som har sett forsiden av Dagsavisen i dag? Der har Siv Jensen akkurat samme bue på munnen som denne :snurt: Jeg trodde fakltisk ikke det var mulig, men om noen skulle klare det, måtte det jo være henne :fnise:

Finner jeg det på nett?

:hoho: Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...