Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... jeg har en følelse av at sjokoladenissen jeg kjøpte i dag for å putte i julekalenderen jeg lager til en venninne, svever i dyp fare...

Lever nissen fortsatt?

Men det er vel ikke bare Hareide sin feil at våre landslagsgutter er mer interesert i festing og drikking enn trening? Han er bare trener ikke vokter.

I så fall bør han vurdere å finne noen andre ;)

De sender faktura. Jeg fikk på 2 kroner derfra engang nemlig... :klaske:

Jeg har faktura på 9 kroner som jeg presterte å få purring på :fnise:

Nå har jeg tint og drukket kakao -det hjalp :jepp: Og ledd litt -det hjelper også. Det viser seg at det finnes lykkelige individer på huset som aldri har hørt om Jan Thomas :dåne: *grønn av misunnelse*

3,5 timer til helg...

Så bra!

:goodbye:

:tog:

Skal jeg tippe at du er i hovedstaden?

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på bokmessa i dag -og kjøpte ikke en eneste bok *flink* Det eneste jeg kom hjem med (bortsett fra en 10kr-cd fra Hjem&hobby-messen i nabosalen) var en pose fra Egmon med ymse reklame, en barnebok, post-it lapper med Disney's fairies i lekkert rosa, lilla og grønt og en barnebok -og en kopi av Petter Smarts Lille hjelper -komplet med lysende hode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er så søte at det til og med er glitter på pakken :fnise:

Fikk forresten en kortversjon av "trille barnevogn i Moskva"-historien også i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så søte at det til og med er glitter på pakken :fnise:

Fikk forresten en kortversjon av "trille barnevogn i Moskva"-historien også i dag :ler:

Vil også ha sånne post-it lapper.

"trille barnevogn i Moskva" er jo kult. Sang han mange sanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"trille barnevogn i Moskva" er jo kult. Sang han mange sanger?

Utdragene fra Tosca og La Boheme som hører til historien, samt Nessun Dorma og O helga natt. Måtte jo le litt da -først forteller han stolt at han er blandt de få som synger den i samme toneart som Jussi Bjørling, så oppfordrer han alle til å synge med... :fnise: Heldigvis avsto de aller fleste...

Petter Smarts lille hjelper! Heldiggrisen! :hoppe:

Vet ikke hvor mye hjelp det er i han, men han er jo ganske stilig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og jeg har visst fått linjal med Disneys Fairies også -pastellfarget og vakker med Tingeling og andre småfeer på lå den helt nederst i posen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...