Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regn med å vente en stund -først må jeg finne ut hvordan jeg overfører bildene til maskina :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med å vente en stund -først må jeg finne ut hvordan jeg overfører bildene til maskina :ler:

Ikke noe problem. Det fulgte vel med ledning. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og snuser på mine fantastiske nye bøker.

Kjøpte 5 bøker i dag på et antikvariat på flyttefot.

J.S. Welhaven - Digte i Udvalg fra 1927 med vakkert omslag

R.L. Stevenson - A child's garden of verses fra 1933

Henrik Ibsen - Peer Gynt fra 1943

John Foster - Charles Dicken's levnet fra 1872. Her er det sirlig innført i permen noe som ser ut som en låneliste. Dette er neppe boken jeg begynner å lese. Den er trykket i gotisk skrift og ikke helt enkel å lese. Men så morsom å ha.

Carl Fredrik Engelstad - Frans fra Assisi, trubadur og helgen fra 1942. Dette var en julegave fra Gunhild til Torleif julen 1942.

Og alt dette for den nette sum av kr 50,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det ikke følger med ledning...?

Jeg sitter her og snuser på mine fantastiske nye bøker.

Kjøpte 5 bøker i dag på et antikvariat på flyttefot.

J.S. Welhaven - Digte i Udvalg fra 1927 med vakkert omslag

R.L. Stevenson - A child's garden of verses fra 1933

Henrik Ibsen - Peer Gynt fra 1943

John Foster - Charles Dicken's levnet fra 1872. Her er det sirlig innført i permen noe som ser ut som en låneliste. Dette er neppe boken jeg begynner å lese. Den er trykket i gotisk skrift og ikke helt enkel å lese. Men så morsom å ha.

Carl Fredrik Engelstad - Frans fra Assisi, trubadur og helgen fra 1942. Dette var en julegave fra Gunhild til Torleif julen 1942.

Og alt dette for den nette sum av kr 50,-

:hoppe: Så gøy -jeg må nok innom en tur i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har et lager av gamle bøker, og med skrift som er så snirklete at det nesten er umulig å forstå noe som helst. I sommer var mannen toastmaster i et bryllup og leste opp diverse stykker fra boken "Kjærlighed, Forlovelse og Ægteskab" fra 1908 :ler:

Endret av Spiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har et lager av gamle bøker, og med skrift som er så snirklete at det nesten er umulig å forstå noe som helst. I sommer var mannen toastmaster i et bryllup og leste opp diverse stykker fra boken "Kjærlighed, Forlovelse og Ægteskab" fra 1908 :ler:

:ler: Mye lærerikt der, vil jeg tro :fnise:

Hvis ikke det følger med ledning kan du evt. overføre med blåtann hvis du har det på maskina og telefonen :)

Telefonen har hvertfall... :klø: Det har her dette med å smøre seg med tålmodighet mebs jeg fant ut av det kom inn i bildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det ikke følger med ledning...?

:hoppe: Så gøy -jeg må nok innom en tur i morgen :jepp:

Jeg skal innom i morgen også. Fikk ikke all verdens tid i dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sent boksirkelmøte i dag... Pakke nå...

Jeg fikk forresten Mamma Mia i posten i dag. :sjarmor: Med sing along......

Min kom i går :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg ikke ha til jul, bare sånn til opplysning.

Og forøvrig -om jeg etter 50 bare kler meg i blått, brunt og svart, tyder det på at jeg er alvorlig syk og bør tvangsinnlegges eller avlives på en human måte. Mitt mål her i livet er å bli en fargerik, eksentrisk og skamløs gammel dame...

:dåne: Herlighet, den boka høres jo helt idiotisk ut, men hva kan man forvente med de forfatterene? :roll:

*leker med ny telefon* :mobil::hoppe:

:hoppe: Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har husket det meste nå, hvis ikke er det jo synd... Konsertbillettene ligger i lommeboka, det er jo det viktigste :jepp:

Tilbake mandag eller tirsdag eller deromkring, eller kanskje en liten i tur i løpet av helgen...

:goodbye::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...