Skravla Skrevet 8. november 2008 #3041 Del Skrevet 8. november 2008 Hair på TV2 Filmkanalen. Den begynner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3042 Del Skrevet 8. november 2008 De viser den flere ganger i uka for tiden. Tenk om de kunne vise en viss annen versjon... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3043 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Utrolig hvor mye rart man har liggende -neongrønne skolisser er for eksempel alltid kjekt å ha i bakhånd... Endret 8. november 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3044 Del Skrevet 8. november 2008 Blekk til en skriver som ble kastet for 3 år siden er også kjekt å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3045 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) *fortsetter tømmingen av kurven med det rare i* 3 kabler -de hører sikkert til noe... :klø: Et par bittesmå, lysegrønne babysokker, kjøpt på ferie i Italia. Nei, jeg driver egentlig ikke og hamstrer til kommende barn... Var i en liten kystlandsby og vandret litt utenom handlestrøket i smale gater med hvite hus, da en eldre signora som satt ute og strikket ropte meg opp til meg. Hun hentet fram en hel kurv med små babysokker hun tydligvis solgte mens hun skravlet ivei på italiensk. Jeg kunne jo ikke la være å kjøpe -det er sånne opplevelser som gblir morsomme minner. Så jeg har et par forseggjorte håndstrikkede sokker liggende i påvente av en baby... Endret 8. november 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2008 #3046 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, det er jo greit å være forberedt til det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #3047 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ja da er det jo bare å sette i gang produksjon av det som kan bruke de sokkene da Endret 8. november 2008 av Spiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3048 Del Skrevet 8. november 2008 Eliza, where the devil are my slippers? Har slanget meg på sjeselongen med te og pizza og sett My Fair Lady i nesten tre timer -en utmerket måte å tilbringe lørdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3049 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, det er jo greit å være forberedt til det meste! Ja da er det jo bare å sette i gang produksjon av det som kan bruke de sokkene da Der haster da ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 8. november 2008 #3050 Del Skrevet 8. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3051 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har kost meg med Mrs. Henderson presenterer... fornøyelig dame det der. My fair lady er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3052 Del Skrevet 8. november 2008 Mrs Henderson har stil Og Will Young passer særdeles godt som homofil cabaretsanger My fair lady kan lånes om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3053 Del Skrevet 8. november 2008 Mrs Henderson har stil Og Will Young passer særdeles godt som homofil cabaretsanger My fair lady kan lånes om ønskelig. Will Young var særdeles passende..... Det er ønskelig, men jeg vet ikke om jeg rekker å se den før etter den 25. altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3054 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har ikke planer om å se den igjen umiddelbart, så det haster ikke... Skal jeg ta den med tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3055 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har ikke planer om å se den igjen umiddelbart, så det haster ikke... Skal jeg ta den med tirsdag? Gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3056 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor smart det var å se en musikal med Audrey Hepburn når jeg sikler på denne og denne kan jo diskuteres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3057 Del Skrevet 8. november 2008 Sikkert ikke så veldig lurt. Har du holdt deg unna bestill-knappen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3058 Del Skrevet 8. november 2008 Så langt ligger det en bok i handlekurven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. november 2008 #3059 Del Skrevet 9. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3060 Del Skrevet 9. november 2008 Du hadde en fin kveld, anter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg