Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3021 Del Skrevet 8. november 2008 Er du ikke en god husmor og styker din manns undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3022 Del Skrevet 8. november 2008 Dagsavisen har et utvidet kulturbegrep -kulturnyhetene jeg abonnerer på derfra inkluderer både restaurantanmeldelser og sjakknytt. Det første har jeg stor glede av, men det siste klarer jeg meg fint uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3023 Del Skrevet 8. november 2008 Ut på tur, aldri sur -biblioteket og posthuset kaller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3024 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg skal dusje og så ta en tur på posthuset og butikken. Men jeg skal ha med meg slutten av popquiz først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3025 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg skal også dusje snart. Endret 8. november 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3026 Del Skrevet 8. november 2008 *nydusjet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3027 Del Skrevet 8. november 2008 Har dusjet, vært på posthuset og hentet en pakke fra cellbes. Var 2 tunikaer jeg hadde bestilt. Ikke så aller verst. Får se hvor lenge de funker. Var masse folk på posten så jeg snoket litt blant cd og dvd. Fulgte en CD og en DVD med hjem gitt. Stemmer i gresset av Henning Kvitnes til kr 99,90 og Heidi av Johanna Spyri. Var innom butikken og til tross for lange køer foran kassene og sjokoladehyller overalt, så er kveldens godteri en flaske Tab-xtra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3028 Del Skrevet 8. november 2008 Hennig Kvitnes a'gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3029 Del Skrevet 8. november 2008 Hennig Kvitnes a'gitt. Regnet med gjenkjennelse der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3030 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg var sterk da jeg snoket på posten og ingenting ble med meg hjem, selv om det gjerne ville... Var det riktig Heidi da -den hvor de snakker tysk og ikke engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3031 Del Skrevet 8. november 2008 Neida, det er den engelske. Men jeg ser den og deler den ut til andre trengendene etterpå. Koster mindre enn et glanset blad. Var 39.90 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3032 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Regnet med gjenkjennelse der ja. Jaja, du får kose deg da... Endret 8. november 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3033 Del Skrevet 8. november 2008 *ikke så overvettes begeistret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3034 Del Skrevet 8. november 2008 *ikke så overvettes begeistret* Det forsto jeg. Synes han har noen fine jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3035 Del Skrevet 8. november 2008 Er litt lei.., også får jeg lyst til å be ham om å kremte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3036 Del Skrevet 8. november 2008 Neida, det er den engelske. Men jeg ser den og deler den ut til andre trengendene etterpå. Koster mindre enn et glanset blad. Var 39.90 for den. Til hvem, sa du? Jeg siklet litt på en cd med slagere fra 40-tallet til samme pris, men sto imot. Angrer selvfølgelig nå, men posten åpenr ikke igjen før mandag, og da har jeg sikert glemt det forlengst, så jeg overlever nok. Er litt lei.., også får jeg lyst til å be ham om å kremte litt. Har du ikke skjønt det -alle populære norske mannlig sangere er litt hese, det er et krav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. november 2008 #3037 Del Skrevet 8. november 2008 Er dette blitt en slags felles dagbok for Skravla og Daria nå? I såfall så setter jeg igjen en med kaffe og en med te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #3038 Del Skrevet 8. november 2008 Lurer på om Multi mener jeg har kuppet Utsikten.... :klø: Og Daria... jeg lager skrivefeilene for å more deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3039 Del Skrevet 8. november 2008 Er dette blitt en slags felles dagbok for Skravla og Daria nå? I såfall så setter jeg igjen en med kaffe og en med te. Et sted må jo Skravla skravle... *drikker te og spiser knekkebrød* Og Daria... jeg lager skrivefeilene for å more deg. Javisst ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2008 #3040 Del Skrevet 8. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg