Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Yay! Jippi! :hoppe:

:fnise:

:ler:

Men gardinene må jeg nok fikse selv...

Slavefedre er gull verdt...... jeg har dessverre slitt ut min. :ler:

Min er fortsatt ung (alt er relativt...) og sprek -dessuten har jeg jo Slave -og HåndverkerBror å slite på også :sjarmor: Som forøvrig avsluttet gårsdagens telefonsamtale med ordene "Du må bare ringe hvis du trenger hjelp til noe".

Men gardinstenger.... *tenker* Hadde ikke du gardiner?

Den observante gjest... :fnse: Har ikke gardiner, bare persienner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm Det har vel ikke vært gardiner jeg primært har brydd meg om når jeg har vært på besøk. :ler:

Skrevet

Jeg tar med tupper-ting og cd'er på onsdag. Men jeg får ikke frem noe som helst på 3 av dem..... håper du får det til.

Skrevet
Hmmmm Det har vel ikke vært gardiner jeg primært har brydd meg om når jeg har vært på besøk. :ler:

Ikke? :dåne:

Jeg tar med tupper-ting og cd'er på onsdag. Men jeg får ikke frem noe som helst på 3 av dem..... håper du får det til.

Hvis ikke får vi brenne på nytt.

Kan jeg forresten interessere deg i en bunke glossy britiske dameblader fra det siste halvannet året?

Skrevet
Ikke? :dåne:

Hvis ikke får vi brenne på nytt.

Kan jeg forresten interessere deg i en bunke glossy britiske dameblader fra det siste halvannet året?

:Nikke:

Trenger jeg sekk på onsdag da? Eller tar du de med på fredag?

Skrevet

Hva du trenger onsdag vet jeg ingenting om -hva skal du da? :fnise: Tenker jeg tar det fredag -må jo uansett ha stor bag for å få plass til tupper-tingene. Men mindre du gjerne vil ha dem tirsdag, det lar seg i så fall ordne.

Skrevet
Hva du trenger onsdag vet jeg ingenting om -hva skal du da? :fnise: Tenker jeg tar det fredag -må jo uansett ha stor bag for å få plass til tupper-tingene. Men mindre du gjerne vil ha dem tirsdag, det lar seg i så fall ordne.

TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG TIRSDAG

Tenkte å ta med tupper og cd på tirsdag, men om du vil dra det med tur/retur Trondheim så gjerne for meg. Er faktisk ikke så store pakken du har. Får fint plass i handlenettet.

Skrevet

Ta det med tirsdag ja... Leggetid nå snart trur eg... :fnise:

Skrevet

Her også... må bare henge opp en klesvask.

Skrevet

På Jernia selger de oppladbare skrutrekkere, de er geniale til slike ting som å henge opp gardinstenger og sånt...

Skrevet
På Jernia selger de oppladbare skrutrekkere, de er geniale til slike ting som å henge opp gardinstenger og sånt...

Man har da drill og det utstyr oppgaven krever...

Skrevet

:skaal:

Eller var det litt tidlig for det kanskje...

Skrevet

Neida, det går så bra. Det er jo fredag! :danser:

Skrevet

Helg ja.. Alle dager er visst like for meg for tida. Men det er jo litt fint med helg likevel, og jeg kan jo uansett glede meg på andres vegne!

Så derfor:

Hurra for helg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Har ikke junior skjønt poenget med å sove lenger i helgene? :fnise:

Skrevet
Man har da drill og det utstyr oppgaven krever...

Men du må ha noen andre til å gjøre det? :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...