Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiss natterangler på ferde igjen? :fnise:

En morgen i forandringens tegn -Obama ny president og nytt utseende på hotmail-innboksen. Takler jeg begge deler så tidlig på morgenen? :Gjesp:

Leste forrersten et eller annet sted i går -var det på tekst-tv tro? -at OMOD mente at Obama aldri kunne blitt statsleder i Norge, vi har langt igjen før vi får en statsleder med minoritetsbakgrunn/annen hudfarge. Nå er vel ikke Norge og USA helt sammenlignbare når det gjelder etnisk mangfold -hverken historisk eller nå -heller...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

USA får hvertfall en president som kan snakke for seg og holde gode taler *har sett deler av seierstalen*

Jeg har en stor plakat med Bush-sitater av typen "bøker er bra- det er så mange fine bilder i dem" og "stadig mer av importen vår kommer fra utlandet" -mistenker at Obama ikke vil bidra med like mange gullkorn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger ikke sånne gullkorn heller. :fnise:

Jeg ble helt rørt av Obama's tale! :jepp:

Ikke har han irriterende stemme heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger ikke sånne gullkorn heller. :fnise:

Spørs om komikerne er helt enige -de har jo fått mye gratis disse årene :ler:

*natterangler med jevne mellomrom*

Sånn omtrent hver natt? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmf. Fikk telefon fra Aftenposten, grunnen til at jeg ikke får avisen inn er -som Skravla trodde -at de ikke har nøkkel. Han jeg snakket med anbefalte at jeg tok kontakt med nøkkelansvarlig i bygget og "myket dem opp litt", så budet fikk nøkkel. jeg forsto det sånn at distibusjonsavdelingen hadde prøvd å få tak i nøkkel, men ikke lyktes. Strengt tatt kan jeg jo bare gi budet en nøkkel selv, men det er kanskje ikke måten å gjøre det på... :sukk: De skulle hvertfall plastpakke og navne avisen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morgen i forandringens tegn -Obama ny president og nytt utseende på hotmail-innboksen. Takler jeg begge deler så tidlig på morgenen? :Gjesp:

Det samme oppdaget jeg. For min del skal det nok bli mye lettere å venne seg til Obama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok det ja. Fra Bush til Obama blir jo en forandring til det bedre på alle måter, men ny hotmail? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...