kamela Skrevet 28. oktober 2008 #2821 Del Skrevet 28. oktober 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. oktober 2008 #2822 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2823 Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig med deg, Daria! Det er sjelden man ser noen som så skamløst lever i symbiose med pressen til enhver tid, for ikke snakke om leve AV pressen. Litt pussig å klage, da. Hun er forsåvidt ikke den eneste kjendisen som utnytter pressen til egen fordel for alt den er verdt, for så å klage og sutre -fortsatt i pressen -over ethvert tilløp til kritikk og mindre trivlige oppslag. Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. oktober 2008 #2824 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... Se det positive i at vi har savnet deg, da, enten det er før eller 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2008 #2825 Del Skrevet 28. oktober 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. oktober 2008 #2826 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... Jammen du var jo ikke her i går kveld heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2827 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg var ikke hjemme før klokka var kvart over 12, og da gikk jeg rett og la meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. oktober 2008 #2828 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg var ikke hjemme før klokka var kvart over 12, og da gikk jeg rett og la meg... Pingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2008 #2829 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2830 Del Skrevet 28. oktober 2008 Barnebursdagsjokoladekakerester med seigdamer og nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. oktober 2008 #2831 Del Skrevet 28. oktober 2008 Barnebursdagsjokoladekakerester med seigdamer og nonstop Styr unna de seigdamene som noen har slikket sukkeret av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2832 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjennr trøttheten kommer sigende... Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2008 #2833 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så bra at du er fornøyd!! Regner med at de 2 andre er det også Kjennr trøttheten kommer sigende... Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2834 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer... Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. oktober 2008 #2835 Del Skrevet 28. oktober 2008 Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der.. (for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. oktober 2008 #2836 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer... Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do... Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........ Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2837 Del Skrevet 28. oktober 2008 Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der.. (for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..) Men hvorfor ha med seg mobilen på do i utgangspunktet? Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........ Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til En helt uskyldig nyhetssak fra Dagbladet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2008 #2838 Del Skrevet 28. oktober 2008 Styr unna de seigdamene som noen har slikket sukkeret av Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer... Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do... Stakkars mann. Broder'n mister sitt nye kamera i do han. Kamera ble ødelagt, men armen gikk det fint med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2008 #2839 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #2840 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stakkars mann. Broder'n mister sitt nye kamera i do han. Kamera ble ødelagt, men armen gikk det fint med. Hva skulle han ta bilde av der...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg