Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg, Daria! Det er sjelden man ser noen som så skamløst lever i symbiose med pressen til enhver tid, for ikke snakke om leve AV pressen. Litt pussig å klage, da.

Hun er forsåvidt ikke den eneste kjendisen som utnytter pressen til egen fordel for alt den er verdt, for så å klage og sutre -fortsatt i pressen -over ethvert tilløp til kritikk og mindre trivlige oppslag.

:lete:

Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel det er litt i overkant optimistisk (eller utålmodig...) å etterlyse meg før klokka 8... :ler:

Se det positive i at vi har savnet deg, da, enten det er før eller 8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du var jo ikke her i går kveld heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjennr trøttheten kommer sigende... :Gjesp: Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd!! Regner med at de 2 andre er det også :)

:jepp:

Kjennr trøttheten kommer sigende... :Gjesp: Bare fordi jeg har sovet litt lite og vært i seng tidligst 01 de fire siste nettene -såpass burde da kroppen tåle... :ler:

:kaffekopp: og :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der..

(for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart jeg vegrer meg mot togdoer...

Men det er jo godt gjort å miste telefonen i do...

Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........

Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Øy, å miste mobilen i do kunne skjedd den beste - det er bare litt glepphendte fingre så er den der..

(for the record; nei jeg har ikke mistet mobilen i do! men flere andre ting..)

Men hvorfor ha med seg mobilen på do i utgangspunktet?

Nå pleier ikke jeg å bruke telefon på do, så min aversjon går i andre retninger enn det miste telefonen i do........

Får sjekke linken etterpå..... nettleseren på jobben nekter å åpne den.... Daria! Hva har du linket til :fnise:

En helt uskyldig nyhetssak fra Dagbladet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:skratte: Stakkars mann.

Broder'n mister sitt nye kamera i do han. Kamera ble ødelagt, men armen gikk det fint med.

Hva skulle han ta bilde av der...? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...