Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Er det surt?

Fikk en idè om grapefrukt til frokost for noen år siden, det holdt ikke mer enn et par dager, fytti! :forvirret:

Grapefrukt er godt! :sikle:

Vært ute og posta som gjest om ting du er for flau til å sørre om ellers eller?her

:hoho:

Kanskje vi ses i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi ses i morra :)

:hoppe:

:kaffekopp: = te

:sikle:

Fredag! :bolledeig: Trondheims-helg! :bolledeig:

Kom nesten i mål med pakkinga i går, tror ikke jeg har glemt noe viktig. Håndarbeid, bøker og diverse annet man trenger for å overleve togturen ligger i en haug på sofaen, og alle viktige billetter ligger i veska. At det ser ut som et bombenedslag i heimen er ikke så farlig, jeg skal jo ikke være hjemme... :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

Men du kan jo ta turen om tre uker -da kommer vi tilbake :fnise:

*prøver å lede Faerie ut i fristelse*

Ja, det synes jeg du skal gjøre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet vel egentlig at Mia-spalten ikke skulle bli en vane, men må man, så må man...

Mia synes pressen er infam. Man kan si mye om pressens sensasjons- og kjendishysteri, men det var faktisk hun selv som kom med disse historiene -og navnga alle involverte -i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Led meg ikke ut i fristelse... :sukk: Hadde konserten vært lørdagen, skulle jeg absolutt overveid det, men jeg må på jobb mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Kjosås og Queen var ingen dum kombinasjon... :hjerter: Den mannen kan synge.... Det kunne forsåvidt de andre på scenen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet vel egentlig at Mia-spalten ikke skulle bli en vane, men må man, så må man...

Mia synes pressen er infam. Man kan si mye om pressens sensasjons- og kjendishysteri, men det var faktisk hun selv som kom med disse historiene -og navnga alle involverte -i utgangspunktet.

Enig med deg, Daria! Det er sjelden man ser noen som så skamløst lever i symbiose med pressen til enhver tid, for ikke snakke om leve AV pressen. Litt pussig å klage, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frank Kjosås og Queen var ingen dum kombinasjon... :hjerter: Den mannen kan synge.... Det kunne forsåvidt de andre på scenen også :jepp:

Godt fornøyd, skjønner jeg :)

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd!! Regner med at de 2 andre er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...