Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Den er over 4 år gammel og batteriet begynner også å bli dårlig, så jeg tror ikke det er verdt å bruke så mye på å fikse den. Hadde egentlig tenkt på å ønske meg ny til jul, men det spørs om jeg kan vente så lenge nå.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er over 4 år gammel og batteriet begynner også å bli dårlig, så jeg tror ikke det er verdt å bruke så mye på å fikse den. Hadde egentlig tenkt på å ønske meg ny til jul, men det spørs om jeg kan vente så lenge nå.

Da er det bare å gå på telefonjakt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte mild chili som jeg stakk litt i og slengte oppi gryta og kokte. Tok omtrent halvparten i hurtigmikseren. Ble veldig mild smak, så jeg kunne sikkert brukt hele. Men dette var litt større røde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte alle tre i blenderen jeg :fnise: Muligjeg skal begrense meg litt mer neste gang...

Men jeg har fortsatt et halvt gresskar igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobilen min er visst syk :( Flere har prøvd å ringe meg i dag og kommet rett til svareren til tross for at den har stått på, og jeg har hverken fått beskjed om ubesvart anrop eller ventende meldinger. Måtte prøve et par ganger før jeg fikk ringt ut også, og jeg har måttet krangle med den de siste gangene jeg har skullet lade.

Spørs vel om jeg ikke må på jakt etter ny snart... :sukk:

Dakar telefonen :troest:

Menneh...sånn var telefonen min en gang også...jeg leverte til service og fikk den fikset gratis...men jeg hadde fortsatt garanti igjen, da....

Da er det bare å gå på telefonjakt. :Nikke:

Men telefonjakt er jo bare gøy!!

*ønsker meg alltid ny mobil* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men telefonjakt er jo bare gøy!!

Lyst til å være med? :fnise: Jeg har egentlig null interesse for mobiler, utover den rent praktiske funksjonen. Da jeg kjøpte den jeg har nå (den første jeg faktisk kjøpte ny og ikke overtok/kjøpte brukt av kjente), gikk jeg til nærmeste butikk og sa "Jeg trenger en mobil som kan ringe og sende sms, den trenger ikke mange fancy funksjoner, jeg vil videreføre eksisterende abonnement og den skal ikke så dyr." Mulig jeg skal gjøre litt mer research på forhånd denne gangen :mobil: Hvis jeg gidder da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg synes ikke telefonjakt er så gøy, så lykke til. Gresskarsuppe derimot, det er gøy! :)

Gresskarsuppe er gøy :jepp: Men vær litt forsiktig med chilien... :fnise:

:jepp::bolledeig:

:ler: Du er herved utnevnt til min mobilkjøp-konsulten :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en følelse av at Daria og jeg har omtrent samme forhold til mobiltelefoner gitt. Skjønner ikke stort av de funksjonene telefonen min har jeg. Jeg ringer og sender meldinger med den. Også bruker jeg tidsur og kalkulator... :jepp:

Endret av Inlove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste mine har jeg kjøpt fordi jeg synes de var/er fine :sjenert: Så nå får den siste holde en stund, går ikke an å kjøpe ny hvert år :riste:

Men det er greit med en telefon med ok kamera på da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at Daria og jeg har omtrent samme forhold til mobiltelefoner gitt. Skjønner ikke stort av de funksjonene telefonen min har jeg. Jeg ringer og sender meldinger med den. Også bruker jeg tidsur og kalkulator... :jepp:

Det er det jeg bruker også :Nikke:

De siste mine har jeg kjøpt fordi jeg synes de var/er fine :sjenert: Så nå får den siste holde en stund, går ikke an å kjøpe ny hvert år :riste:

Men det er greit med en telefon med ok kamera på da... :fnise:

Har ikke kamera på den jeg har nå. Det har hendt at jeg har savnet det -mest for å kunne benytte meg av muligheten til å blogge på den måten -men det er ikke noe må-ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...