Daria Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2761 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Den er over 4 år gammel og batteriet begynner også å bli dårlig, så jeg tror ikke det er verdt å bruke så mye på å fikse den. Hadde egentlig tenkt på å ønske meg ny til jul, men det spørs om jeg kan vente så lenge nå. Endret 22. oktober 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. oktober 2008 #2762 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke flere gamle liggende jeg heller..... ellers skulle du fått låne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2008 #2763 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den er over 4 år gammel og batteriet begynner også å bli dårlig, så jeg tror ikke det er verdt å bruke så mye på å fikse den. Hadde egentlig tenkt på å ønske meg ny til jul, men det spørs om jeg kan vente så lenge nå. Da er det bare å gå på telefonjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. oktober 2008 #2764 Del Skrevet 22. oktober 2008 Chilier kan være skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. oktober 2008 #2765 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg brukte mild chili som jeg stakk litt i og slengte oppi gryta og kokte. Tok omtrent halvparten i hurtigmikseren. Ble veldig mild smak, så jeg kunne sikkert brukt hele. Men dette var litt større røde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2766 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kjørte alle tre i blenderen jeg Muligjeg skal begrense meg litt mer neste gang... Men jeg har fortsatt et halvt gresskar igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2008 #2767 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på om man ikke kan lage chutney av gresskar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. oktober 2008 #2768 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mobilen min er visst syk Flere har prøvd å ringe meg i dag og kommet rett til svareren til tross for at den har stått på, og jeg har hverken fått beskjed om ubesvart anrop eller ventende meldinger. Måtte prøve et par ganger før jeg fikk ringt ut også, og jeg har måttet krangle med den de siste gangene jeg har skullet lade. Spørs vel om jeg ikke må på jakt etter ny snart... Dakar telefonen Menneh...sånn var telefonen min en gang også...jeg leverte til service og fikk den fikset gratis...men jeg hadde fortsatt garanti igjen, da.... Da er det bare å gå på telefonjakt. Men telefonjakt er jo bare gøy!! *ønsker meg alltid ny mobil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2769 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men telefonjakt er jo bare gøy!! Lyst til å være med? Jeg har egentlig null interesse for mobiler, utover den rent praktiske funksjonen. Da jeg kjøpte den jeg har nå (den første jeg faktisk kjøpte ny og ikke overtok/kjøpte brukt av kjente), gikk jeg til nærmeste butikk og sa "Jeg trenger en mobil som kan ringe og sende sms, den trenger ikke mange fancy funksjoner, jeg vil videreføre eksisterende abonnement og den skal ikke så dyr." Mulig jeg skal gjøre litt mer research på forhånd denne gangen Hvis jeg gidder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. oktober 2008 #2770 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes ikke telefonjakt er så gøy, så lykke til. Gresskarsuppe derimot, det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. oktober 2008 #2771 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lyst til å være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2772 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes ikke telefonjakt er så gøy, så lykke til. Gresskarsuppe derimot, det er gøy! Gresskarsuppe er gøy Men vær litt forsiktig med chilien... Du er herved utnevnt til min mobilkjøp-konsulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. oktober 2008 #2773 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du er herved utnevnt til min mobilkjøp-konsulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. oktober 2008 #2774 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Har en følelse av at Daria og jeg har omtrent samme forhold til mobiltelefoner gitt. Skjønner ikke stort av de funksjonene telefonen min har jeg. Jeg ringer og sender meldinger med den. Også bruker jeg tidsur og kalkulator... Endret 23. oktober 2008 av Inlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 23. oktober 2008 #2775 Del Skrevet 23. oktober 2008 De siste mine har jeg kjøpt fordi jeg synes de var/er fine Så nå får den siste holde en stund, går ikke an å kjøpe ny hvert år Men det er greit med en telefon med ok kamera på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2776 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har en følelse av at Daria og jeg har omtrent samme forhold til mobiltelefoner gitt. Skjønner ikke stort av de funksjonene telefonen min har jeg. Jeg ringer og sender meldinger med den. Også bruker jeg tidsur og kalkulator... Det er det jeg bruker også De siste mine har jeg kjøpt fordi jeg synes de var/er fine Så nå får den siste holde en stund, går ikke an å kjøpe ny hvert år Men det er greit med en telefon med ok kamera på da... Har ikke kamera på den jeg har nå. Det har hendt at jeg har savnet det -mest for å kunne benytte meg av muligheten til å blogge på den måten -men det er ikke noe må-ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2008 #2777 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kamera er veldig kjekt, men vet jo aldri når et flott motiv dukker opp! Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2778 Del Skrevet 23. oktober 2008 Et helt tilfeldig valgt motiv, antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 23. oktober 2008 #2779 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vært ute og posta som gjest om ting du er for flau til å sørre om ellers eller?her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2780 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du så "dum blondine" og tenkte på meg? *dypt fornærma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg