Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ettersom det var landskamp i dag, utgår min vanlige brodering- og fotballøkt mellom 17 og 23 i morgen. Kanskje en tur på kino i stedet?

Uvant å ha en hel søndagsettermiddag/kveld ledig ja. Kino høres bra ut, hva skal du se? Vi drar bort på besøk tror jeg. Uansett, ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt unna :fnise: Tror nesten jeg har kortere vei til kinoen enn du har til postkassa :ler:

:ler:

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se film i ettermiddag jeg også. Har tenkt å se Plastposen på dvd i dag. Den filmen kan jeg se om igjen og om igjen, og le like godt hver gang. Den er bare helt herlig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvant å ha en hel søndagsettermiddag/kveld ledig ja. Kino høres bra ut, hva skal du se? Vi drar bort på besøk tror jeg. Uansett, ha en fin søndag :klemmer:

Long time no see :klemmer: Har tenkt å se deUSYNLIGE, den høres interessant ut og har i tillegg fått yatzy i 6'ere.

Skal se film i ettermiddag jeg også. Har tenkt å se Plastposen på dvd i dag. Den filmen kan jeg se om igjen og om igjen, og le like godt hver gang. Den er bare helt herlig. :jepp:

Plastposen? :klø: *ut og søke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt unna :fnise: Tror nesten jeg har kortere vei til kinoen enn du har til postkassa :ler:

Såpass! :ler: Så greit hvis du kjeder deg en kveld!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time no see :klemmer: Har tenkt å se deUSYNLIGE, den høres interessant ut og har i tillegg fått yatzy i 6'ere.

Ikke så lenge siden jeg så den filmen. Veldig bra! Den gjorde stort inntrykk på meg. Så den vil jeg anbefale ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt oss ut en tur i kveld vi også, men nå har vi brukt så lang til på kjøkkenskapene at det ser ut til at vi ikke rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tror folk her er litt dumme... Tre ganger har jeg vært på kino de siste par ukene, så sent at døra har vært låst når vi skal ut. Rett ved siden av døra er det en helt standard døråpner, type hvit bryter med en nøkkel på. Alle tre gangene har det stått folk og røsket i den døra uten å skjønne hvordan de låser opp, og tre ganger har jeg måttet gjøre dem oppmerksomme på døråpneren. I dag sto det 6-7 stykker og slet med den døra. Hvor vanskelig kan det være? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...