Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Kunne bare den kampen vært ferdig nå... Det skulle ikke være nødvendig å gjøre det så spennende...

*har snart ikke negler igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gale jenter! :hoho::legrine:

Neida, bare litt engasjerte... :ler:

Nå blir det gruppespill i høst :danser:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde på tven, og etter 10 sekunder scorte Deportivo :sukk: Kanskje jeg skulle skru av igjen...?

Ifølge kommentatoren var det "ikke på denne måten baklengsmålene skulle komme". Sånn i praksis er det vel like surt og avgjørende uansett hvordan man slipper inn målene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Så er meldingen vel plassert på begge plasser ;)

:ler:

Kose oss skal vi nok klare, ingen grunn til bekymring der ;)

:digge::danse: Der var det mange gamle helter i ung (og hårete) utgave :fnise: Så Kåre Ingebrigtsen på tv i helgen -han var blitt så gammel. Skikkelig sølvrev..

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge::danse: Der var det mange gamle helter i ung (og hårete) utgave :fnise: Så Kåre Ingebrigtsen på tv i helgen -han var blitt så gammel. Skikkelig sølvrev..

Ja, det var nok før Lille-Per sin tid det der... De eldste der er jo gamle nok til at de kunne vært far til Lille-Per... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffekonk for Brann!

*neglebiter i alle retninger*

utslitt etter kveldens første kamp, så jeg er forholdsvis rolig nå. Hvis Brann går videre, så er det kjempemoro. Og skulle de ikke klare det, så er det greit nok for min del. Laget mitt klarte seg jo... :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...