Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:lete:

Men hvor i all verden er du i dag Daria? Greit at du har høstferie, men det skal da ikke gå ut over oss. Vi trenger dine daglige oppdateringer her på kg. Uten deg vet vi jo ikke hva som skjer rundt om i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de ikke taushetsplikt på Hvaler...? *ikke overbevist*

Nei, du skjønner at tydeligvis har Reidar forlatt jobben sin, og det er sikkert derfor jeg ikke har fått stillingen som var ledig i psykiatrien der ute! Jeg skulle jobbe med barne og ungdomspsykiatri, så rent teknisk burde det vært jeg som jobbet med Steffen eller Stefan eller hva han het :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lete:

Men hvor i all verden er du i dag Daria? Greit at du har høstferie, men det skal da ikke gå ut over oss. Vi trenger dine daglige oppdateringer her på kg. Uten deg vet vi jo ikke hva som skjer rundt om i verden...

Dere stakkars isolerte... :rulle:

Snakket hun ikke om noe tog i dag og evt. benytte sjansen til kino eller noe?

Nettopp :Nikke: Selv om det hverken ble kino eller noe, jeg ble så lenge der jeg var.

Kanskje hun er :gravid: og er på kveldstime hos JM?

:overrasket: Hva har jeg sagt om bruk av den smileyen? :nei: Forøvrig har vi da jordmødre her også...

Nei, du skjønner at tydeligvis har Reidar forlatt jobben sin, og det er sikkert derfor jeg ikke har fått stillingen som var ledig i psykiatrien der ute! Jeg skulle jobbe med barne og ungdomspsykiatri, så rent teknisk burde det vært jeg som jobbet med Steffen eller Stefan eller hva han het :sur:

Sånn å forstå... Men det er tydligvis bare å komme dettende og kjenne noen i kommunen, så får du frie tøyler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:jepp: Det går ofte en måned mellom hver gang jeg ser henne, og hun vokser så fort. Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange milepæler i den alderen :Nikke: Hun har akkurat sagt sine første ord -"Bø!" og "ko-ko" :ler: Og snakker som en foss (selv om det er mer lyder enn ord) -det gjør jo ingen andre i familien... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt hun har skravlegenet da, så blir hun i alle fall hørt! :fnise:

Her er det bare mamma og pappa, i litt ymse varianter, og mye skrik og skrål, som ingen forstår noe av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...