Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også! Min henger jo bare og slenger etter fødselen. Nå har jo aldri jeg hatt særlig til sprettrumpe, men nå er den jo verre en noen gang, på tross av mange trilleturer i bratte bakker.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunnen det er tungt nok å skyve en tung vogn med over 7 kilo baby oppi..

Jeg må bare innrømme og akseptere at jeg ikke er laget for trening og den slags! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer parallellt med musklene den! :Nikke::ler:

Ellers vet jeg om enda et godt triks, men det sømmer seg ikke å si slike ord... :fnise:

Endret av Spiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kommer parallellt med musklene den! :Nikke::ler:

Ellers vet jeg om enda et godt triks, men det sømmer seg ikke å si slike ord... :fnise:

:tunge1:

Ja, og når ble du så prektig liksom??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokolade:

:sikle:

Ønsker meg rompe. :fnise:

Du kan få litt av meg -jeg har i overflod :ler:

Jeg også! Min henger jo bare og slenger etter fødselen. Nå har jo aldri jeg hatt særlig til sprettrumpe, men nå er den jo verre en noen gang, på tross av mange trilleturer i bratte bakker.. :sur:

Henger og slenger, faktisk :rulle:

Jeg må bare innrømme og akseptere at jeg ikke er laget for trening og den slags! :ler:

Det er jeg ikke så overbevist om at jeg er heller, jeg bare later som av og til :trene:

:tunge1:

Ja, og når ble du så prektig liksom??!

Det lurte jeg også på -det må være noe nytt... *lurer på om Spiss er syk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg. :(

Må ta meg en alvorsprat med min kjære om turer hit og dit som jeg ønsker å ta, men tror det er urealistisk å ha forhåpninger om å få til en tur før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare for deg å hoppe på første buss nei...

Jo mer jeg sikler på programmet, jo mer lyst har jeg til å dra både lørdag og søndag -og kanskje fredag også, det snakkes om en felles jobbtur... Jeg får jo til og med status som fagbesøkende, og dermed en del rabatt på semniarkort... *tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har forresten en yoga-dvd jeg sjelden bruker, du kan godt låne dem og prøve.

Ja takk. Det kunne jeg godt tenke meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...