Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Led meg ikke ut i fristelse -jeg har ikke plass... Men en kikk skal jeg nok ta... :ler:

Leter etter liste som muligens kan friste...... et lite fristrim på en søndag kveld.

Har billettene til lørdag i lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke brød i huset, det er tross alt litt mer presserende enn sjokoladen. Selvfølgelig burde jeg være flink og bake, men jeg er ikke så overbevist om at det kommer til å skje i dag... En utflukt til bensinstasjonen etterfulgt av en film, kanskje? :idesmil:

En Smil kom i hus og forsvant fort igjen...

Fornuftig tur til bensinstasjonen, skjønner jeg ;)

*ser Himmelblå*

*skeptisk*

Har tatt opp og skal se siden, håper den er bra!

Var sikker på at du hadde tilgang hos meg, men . . . . .. NÅ har du det ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornuftig tur til bensinstasjonen, skjønner jeg ;)

:jepp:

Har tatt opp og skal se siden, håper den er bra!

Jeg var ikke så veldig imponert, men så reagerer jeg også instinktivt negativt på "storbyen-er-grusom-lykken-er-det-gode-liv-på-landet"-vinklinger... ;) *bymenneske*

Var sikker på at du hadde tilgang hos meg, men . . . . .. NÅ har du det ihvertfall :klem:

*legger ut på leting*

:perebrus:

:skaal:

...forresten, det var mandag i dag ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det jeg fant ut at det ikke var... *korker flaska*

:Gjesp: Jeg må slutte å sove så lenge i helgene, da får jeg ikke sove søndag kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag! Tror jeg står over norskboka jeg. Selv om jeg sikkert hadde hatt bruk for litt oppfrisking av gamle kunnskaper... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det jeg fant ut at det ikke var... *korker flaska*

:Gjesp: Jeg må slutte å sove så lenge i helgene, da får jeg ikke sove søndag kveld...

I går sovna jeg godt, men hva hjalp vel det når jeg våkna igjen midt på natta?

God dag :) Skal det være en norskbok? :fnise: *enspora i dag*

Takk, men jeg tror ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klaske:

At samferdselsministeren ikke merket at sjåføren kjørte i 110 km/t, er et bevis på at fartsgrensene kan settes opp -det er jo åpenbart ikke ubehagelig å kjøre så fort. FrPs samferdselspolitiske talsmann Per Sandberg viser igjen slående logikk :murvegg:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartsgrenser settes jo ikke ut fra hva som er behagelig -de settes med tanke på sikerhet.

Jeg opplever forøvrig alt over 80 km/t som fort -ut fra Sandbergs logikk er jo det et like sterkt argument for at grensene burde senkes som at samferdselsministerens opplevelse av 110 km/t er et argument for å øke dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal invitere herr Sandberg til å kjøre i 110 km/t på veien oppover til foreldrene mine. Da vil han nok endre seg tenker jeg. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...