Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet
Led meg ikke ut i fristelse -jeg har ikke plass... Men en kikk skal jeg nok ta... :ler:

Leter etter liste som muligens kan friste...... et lite fristrim på en søndag kveld.

Har billettene til lørdag i lommeboken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mythbusters tester chilli -stakkars Grant... :fnise:

Skrevet

Elefanter er faktisk skeptiske til mus :overrasket: *fascinert*

Skrevet

Leggetid :opplyser:

*venter på at Michael Ball skal synge ferdig*

:søvn:

Skrevet
Jeg har heller ikke brød i huset, det er tross alt litt mer presserende enn sjokoladen. Selvfølgelig burde jeg være flink og bake, men jeg er ikke så overbevist om at det kommer til å skje i dag... En utflukt til bensinstasjonen etterfulgt av en film, kanskje? :idesmil:

En Smil kom i hus og forsvant fort igjen...

Fornuftig tur til bensinstasjonen, skjønner jeg ;)

*ser Himmelblå*

*skeptisk*

Har tatt opp og skal se siden, håper den er bra!

Var sikker på at du hadde tilgang hos meg, men . . . . .. NÅ har du det ihvertfall :klem:

Skrevet
Fornuftig tur til bensinstasjonen, skjønner jeg ;)

:jepp:

Har tatt opp og skal se siden, håper den er bra!

Jeg var ikke så veldig imponert, men så reagerer jeg også instinktivt negativt på "storbyen-er-grusom-lykken-er-det-gode-liv-på-landet"-vinklinger... ;) *bymenneske*

Var sikker på at du hadde tilgang hos meg, men . . . . .. NÅ har du det ihvertfall :klem:

*legger ut på leting*

:perebrus:

:skaal:

...forresten, det var mandag i dag ja...

Skrevet

Nei, det var det jeg fant ut at det ikke var... *korker flaska*

:Gjesp: Jeg må slutte å sove så lenge i helgene, da får jeg ikke sove søndag kveld...

Skrevet

God dag :) Skal det være en norskbok? :fnise: *enspora i dag*

Skrevet

:ler:

Ja takk! Trenger sikkert å friske opp litt! :fnise:

Skrevet

God formiddag! Tror jeg står over norskboka jeg. Selv om jeg sikkert hadde hatt bruk for litt oppfrisking av gamle kunnskaper... :ler:

Skrevet
Nei, det var det jeg fant ut at det ikke var... *korker flaska*

:Gjesp: Jeg må slutte å sove så lenge i helgene, da får jeg ikke sove søndag kveld...

I går sovna jeg godt, men hva hjalp vel det når jeg våkna igjen midt på natta?

God dag :) Skal det være en norskbok? :fnise: *enspora i dag*

Takk, men jeg tror ikke det!

Skrevet (endret)

:klaske:

At samferdselsministeren ikke merket at sjåføren kjørte i 110 km/t, er et bevis på at fartsgrensene kan settes opp -det er jo åpenbart ikke ubehagelig å kjøre så fort. FrPs samferdselspolitiske talsmann Per Sandberg viser igjen slående logikk :murvegg:

Endret av Daria
Skrevet

Og jeg er enig med Per Sandberg.

Ingen bombe... :ler:

Skrevet

Fartsgrenser settes jo ikke ut fra hva som er behagelig -de settes med tanke på sikerhet.

Jeg opplever forøvrig alt over 80 km/t som fort -ut fra Sandbergs logikk er jo det et like sterkt argument for at grensene burde senkes som at samferdselsministerens opplevelse av 110 km/t er et argument for å øke dem...

Skrevet

Jeg tror jeg skal invitere herr Sandberg til å kjøre i 110 km/t på veien oppover til foreldrene mine. Da vil han nok endre seg tenker jeg. :twisted:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...