kamela Skrevet 7. september 2008 #1701 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Brød, poteter, bifftomater, stangselleri, ingefærdrops, epler, bananer, agurk, løk, plommer, sjokolademuffins, salat, gresskar (lite). Var ikke egg denne gangen. Plommene var søte og gode. Sjokolademuffinsen var litt for godt stekt for min smak. Og siden jeg samvittighetsfullt har lest alle sidene har jeg selvfølgelig fått svar på det jeg skulle spørre om GRATULERER MED 30005 INNLEGG!!!! GRATULRERER MED MAAAAAAAANGE INNLEGG! Gratulerer med ennå flere innlegg! :danser: NRKs kvinnelige reporter: "Her står Andreas Thorkildsen fullt påkledt. Ta det ikke på noen annen måte, men det var ikke sånn jeg ville se deg." Vi har alle våre drømmer *vil ha * Men gidder jeg gå ut og kjøpe? Neppe... *Har spist 2 rader med Crispo* Deilig dag å bruke til ingenting! Endret 7. september 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #1702 Del Skrevet 7. september 2008 Har ikke og gidder ikke gå for å kjøpe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1703 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har heller ikke brød i huset, det er tross alt litt mer presserende enn sjokoladen. Selvfølgelig burde jeg være flink og bake, men jeg er ikke så overbevist om at det kommer til å skje i dag... En utflukt til bensinstasjonen etterfulgt av en film, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #1704 Del Skrevet 7. september 2008 Høres ut som du har en plan ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. september 2008 #1705 Del Skrevet 7. september 2008 Det hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #1706 Del Skrevet 7. september 2008 Må visst ut en tur jeg også. For jeg fikk så lyst på kakao. Og dermed brukte jeg melka på det. Og da må jeg kjøpe ny melk for å få laget saus til middagen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. september 2008 #1707 Del Skrevet 7. september 2008 Har spist alt for mye idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1708 Del Skrevet 7. september 2008 En Smil kom i hus og forsvant fort igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. september 2008 #1709 Del Skrevet 7. september 2008 *har spist masse grønnsaker i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1710 Del Skrevet 7. september 2008 Prøver du å antyde at det var mye erter og bønner blant de grønnsakene? I så fall synes jeg du kan dekke til den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2008 #1711 Del Skrevet 7. september 2008 Prøver du å antyde at det var mye erter og bønner blant de grønnsakene? I så fall synes jeg du kan dekke til den der... Kanskje Spiss får bruk for denne --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. september 2008 #1712 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, det var bare for å vise hvor stram og fin man blir av å spise grønnsaker. Eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2008 #1713 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, det var bare for å vise hvor stram og fin man blir av å spise grønnsaker. Eller noe sånt? Tror mest på at man blir Eller noe sånt... jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1714 Del Skrevet 7. september 2008 Nå skal jeg lage middag -med grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 7. september 2008 #1715 Del Skrevet 7. september 2008 Tror mest på at man blir Eller noe sånt... jeg. Pøhst! Nå skal jeg lage middag -med grønnsaker Flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. september 2008 #1716 Del Skrevet 7. september 2008 Har spist hjemmelaget pizza. Overveier en krone-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1717 Del Skrevet 7. september 2008 *ser Himmelblå* *skeptisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2008 #1718 Del Skrevet 7. september 2008 Orket ikke å se det i dag. Men har satt på opptak i tilfelle jeg får lyst til å se det en annen gang. Ser gamle opptak av CSI. Husk at du får se på de gamle videokassettene mine. De åker vekk om du ikke vil ha noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1719 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det er ikke på landet. Det er jo en øy. Og storbyen er full av hjerteløse mennesker som spyr og stjeler sykler og barn som får astma, ogv lykker befinner seg så landet. Javisst. Endret 7. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1720 Del Skrevet 7. september 2008 Husk at du får se på de gamle videokassettene mine. De åker vekk om du ikke vil ha noen. Led meg ikke ut i fristelse -jeg har ikke plass... Men en kikk skal jeg nok ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg