Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristan Valen på tv! *angst* :redd:

Ja, det var ille... :spy:

Og på toppen av det hele hadde de med Kåre Conradi i samme programmet. Og han var på GMN for et par dager siden også. Og deretter Showgirls med Marian Aas Hansen... :kjefte::frustrert::kjempesinna: :slåss:

*heldigvis snart mord og mysterier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat sett mord og mysterier jeg. Og nå har jeg slått av tv og satt på radio'n. Og snart skal jeg legge meg. Er trøtt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er leggetid her også veldig snart. Noe sier meg at det kan bli sent i morgen...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig har vi vel ikke grunn til å klage noen av oss. Jeg skal på tur i morgen. Og Annie skal snart til syden... Så vi får vel heller glede oss over at dere får en forhekset kveld. :jepp:

Selv om jeg helst ville vært med dere da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har akkurat sett mord og mysterier jeg. Og nå har jeg slått av tv og satt på radio'n. Og snart skal jeg legge meg. Er trøtt i kveld.

Satt akkurat og vurderte det samme faktisk. :gjespe:

Du og Annie får sitte og synes synd på dere selv i fellesskap :troest:

JAA... :sukk:

Egentlig har vi vel ikke grunn til å klage noen av oss. Jeg skal på tur i morgen. Og Annie skal snart til syden... Så vi får vel heller glede oss over at dere får en forhekset kveld. :jepp:

Selv om jeg helst ville vært med dere da... :sjenert:

JO vi kan klage!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og vurderte det samme faktisk. :gjespe:

JAA... :sukk:

Selvsagt KAN vi klage. Vi er da vel gode på akkurat det? Men jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke skal klage så mye jeg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule.... :hoho:

:ler:

Ja, oktober ja... :juhu: eh... :hoppe:

:danser::digge:

Du kan selvfølgelig klage til du blir blå i trynet, om du har glede av det, men det blir ikke noe mere synd på deg av den grunn... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...