Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gale mannen er på penisrestaurant :overrasket: Det må da væe det ideelle møtested for bitre og forsmådde kvinner :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gale mannen er på penisrestaurant :overrasket: Det må da væe det ideelle møtested for bitre og forsmådde kvinner :fnise:

Ja, du kan så si...

Og det virket ikke akkurat fristende det markedet heller. Skal det være en silkeorm? Eller en stekt skorpion? :spy:

Skrevet

Jeg spiser vanligvis det meste, men akkurat der hadde jeg nok betakket meg...

Skrevet
Døh! Det er trening det altså!!! Trodde du var vaksinert mot sånt jeg..

Trodde jeg også. :ler:

:spy:

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Hei Daria. Norge har fått sølv i din favorittsport. Kappgang!

*vrikk*

*vrikk*

*vrikk*

*vrikk*

:juhu:

Skrevet

*vrikker av glede* :ler:

Skrevet

Youtube virker igjen :juhu:

Hvada avhengig? :sjenert::engel:

Skrevet

:Gjesp:

*trøtt og en smule irritabel*

Men det er fredag! :juhu:

Skrevet

Kan ikke være irritabel når Norge har fått sølv!!! :juhu: :flagg:

Skrevet

Har ikke kommet helt i OL-steming i år, kjenner jeg. Det passet litt dårlig at det falt sammen med årets to travleste uker på jobb...

Skrevet

Men i morra er det håndballfinale!! :juhu:

Skrevet

Til og med jeg skal se den! :jepp:

Kanskje håndball ikke er så kjedelig likevel. :vetikke:

Skrevet

Håndball er kjempeunderholdende og spennende :)

Skrevet

Får ikke sett hverken håndballfinale eller spydfinale :sukk: Men jeg får dra på date med Wadjet under :regn: istedet :hoppe:

Skrevet

Jeg hadde ikke prioritert bort håndball for date med Wadjet... :ler: No offence Waddy... :fnise:

Skrevet
Får ikke sett hverken håndballfinale eller spydfinale :sukk: Men jeg får dra på date med Wadjet under :regn: istedet :hoppe:

Jeg får heller ikke sett noe fra OL i morgen. Men det er helt greit. Har andre planer som jeg gleder meg kjempemye til... :juhu:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...