Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Tror vi har omtrent like kommentarer på flere steder. Var enkelte ganger jeg hørte stemmen din i løpet av filmen. :ler:

:skratte:

Jeg har infiltrert Skravlas hode :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bukke: Men skal du ha fest hver 10. side her, blir det fest flere ganger i uka :fnise:

Er vanvittig trøtt i dag og har egentlig lyst til å legge meg, men det er vel litt tidlig ennå :Gjesp: Har en nostalgisk kosestund med Shagma på dvd i stedet. Egentlig ganske utrolig at den i det hele tatt ble sendt udubbet -halvtimelange tegneserieepisoder på fransk. Jeg var vel knapt 6 da den gikk, nå dubbes vel alt som er beregnet på barn under 10...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-åring mimet under åpningsseremonien -hun somm faktisk sang var ikke perfekt nok. Hun var nemlig lubben og hadde ujevne tenner... :hakeslepp::sinna: Jeg burde sikkert ikke være sjokkert, men så naiv er jeg...

:overrasket:

Tragisk!!!

Filmen i går var en syltynn eventyr-fortelling. "Et eventyr i New York". Kan sikkert være morsom å se sammen med noen som er like kritiske til sånne teite ting som jeg er. Niesen min og jeg hadde nok digget å sett den alene, men søsteren min er mindre kritisk enn oss. :fnise:

Den var jeg på kino og så sammen med Snuppa og en venninne, de syntes den var fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gratulerer TVNorge med dagens skrivefeil, som de for sikkerhets skyld gjentar, så vi ikke skal tro at det bare var en tastefeil. Profesjonalitet er en fin ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bukke: Men skal du ha fest hver 10. side her, blir det fest flere ganger i uka :fnise:

Man har det ikke mer morro enn den man lager selv :) eller noe slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gratulerer TVNorge med dagens skrivefeil, som de for sikkerhets skyld gjentar, så vi ikke skal tro at det bare var en tastefeil. Profesjonalitet er en fin ting...

:hoho:

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna::murvegg::sinna::sinnatagg:

Noen ting tror du bare ikke før du opplever det -og knapt nok da... Jeg var på vei fra badet til senga, klokka var akkurat 22, og noen begynte å bore i betongveggene :sur: Det ble fulgt opp med saging av noe slag, hamring, og mer boring -helt til nå. Og kilden var -ikke overraskende -min cafenabo... De har faktisk håndverker på denne tiden av døgnet :overrasket: Firmabilen står parkert utenfor, tydelig påtrykt navn og telefonnummer -finnes det ikke noe telefonnummer hvor man kan melde inn mistanke om svart arbeid tro? Pussig nok tviler jeg på at dette er hvitt...

Akkurat nå er jeg veldig klar for å klage til alle instaner jeg kan komme på (har til og med tatt bilde av bilden og lydopptak av boringa), får se om jeg er like på hugget i morgen. Turde ikke gå ned og klage da :sjenert: Harmen var stor, men jeg feiga ut -ikke et jeg tøff i pysjamas, og ikke ble jeg noe tøffere av det opptrinnet jeg var vitne til på søndag.

Men nå er det blitt stille, får gjøre et nytt forsøk på å sove :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::kjefte:

:kjempesinna::murvegg::sinna::sinnatagg:

Noen ting tror du bare ikke før du opplever det -og knapt nok da... Jeg var på vei fra badet til senga, klokka var akkurat 22, og noen begynte å bore i betongveggene :sur: Det ble fulgt opp med saging av noe slag, hamring, og mer boring -helt til nå. Og kilden var -ikke overraskende -min cafenabo... De har faktisk håndverker på denne tiden av døgnet :overrasket: Firmabilen står parkert utenfor, tydelig påtrykt navn og telefonnummer -finnes det ikke noe telefonnummer hvor man kan melde inn mistanke om svart arbeid tro? Pussig nok tviler jeg på at dette er hvitt...

Akkurat nå er jeg veldig klar for å klage til alle instaner jeg kan komme på (har til og med tatt bilde av bilden og lydopptak av boringa), får se om jeg er like på hugget i morgen. Turde ikke gå ned og klage da :sjenert: Harmen var stor, men jeg feiga ut -ikke et jeg tøff i pysjamas, og ikke ble jeg noe tøffere av det opptrinnet jeg var vitne til på søndag.

Men nå er det blitt stille, får gjøre et nytt forsøk på å sove :Gjesp:

Da hadde jeg ringt pol'ti!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filmen i går var en syltynn eventyr-fortelling. "Et eventyr i New York". Kan sikkert være morsom å se sammen med noen som er like kritiske til sånne teite ting som jeg er. Niesen min og jeg hadde nok digget å sett den alene, men søsteren min er mindre kritisk enn oss. :fnise:

Var og så den med mann og barn i vinter. Poden likte den IKKE! :fnise: , vi andre syntes den var helt grei. Typisk Disney.. hadde ikke forventet mer.

Jeg synes det var grusomt når klokka ringte 06.30 i dag. Spesielt med tanke på at jeg har ferie, de andre sov, jeg la meg rundt kl 2 i natt og har ikke sovet så veldig godt. :sukk:

Fysj, det var tidlig!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da hadde jeg ringt pol'ti!! :kjefte:

Det hadde jeg gjort, hvis jegt hadde trodd det hadde skjedd noe av det... Minibyen har ikke eget politi utenom kontortid, de må komme fra HQ en drøy halvtime unna -hvie se har tid og folkj, og det har de som regel ikke. Sto akkurat om det i lokalavisa, at det var masse helgebrå.k hvor "vi burde ha rykket ut", men ikke hadde mannskap nærme nok

:sinna: Så irriterende! Er det ikke skatteetaten som skal varsles? :klø:

Kikket litt på sidene deres i går kveld, skal lete mer i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei skolebøker nå :sukk: Men det hjelper med god musikk på øret :digge: Dessverre er det så mye folk på huset nå, så jeg må nyte i stillhet. På øya hadde jeg ofte på musikk på jobben utenom åpningstid, og sang med så det ljomet i veggene -det tør jeg ikke her... Men jeg mimer og danser rundt hyllene -godt de fleste banker på før de kommer inn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo satt pris på at elektrikerne som løper rundt her på huset for tiden hadde tatt seg bryet med å si fra før de tok strømmen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...