Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1081 Del Skrevet 10. august 2008 De grøftene var jo skikkelig skumle Ja, og nå var det andre gangen. *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1082 Del Skrevet 10. august 2008 De grøftene var jo skikkelig skumle Ja, og nå var det andre gangen. *grøsser* Stakkars. Men heldigvis så har det gått bra. Heia Sverige og Danmark. Ettersom Norge har gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1083 Del Skrevet 10. august 2008 Stakkars. Men heldigvis så har det gått bra. Heia Sverige og Danmark. Ettersom Norge har gitt opp. Ja, heldigvis ingen alvorlige skader på de to grøfterytterne. Og vi kan godt heie på våre naboer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1084 Del Skrevet 10. august 2008 Håper bare at Danmark kommer foran Sverige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1085 Del Skrevet 10. august 2008 Håper bare at Danmark kommer foran Sverige...... Ble nok Sverige foran Danmark gitt. Men ikke gull på noen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1086 Del Skrevet 10. august 2008 Ble nok Sverige foran Danmark gitt. Men ikke gull på noen av dem... Ble nok svenskene ja...... var nettopp medaljeutdeling på svensk TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. august 2008 #1087 Del Skrevet 10. august 2008 Gresskar deler i biter, kokes i sukkerlake med ingefær og sitron 2-2,5 timer og helles på glass. Så det blir same konsistens som på syltetøy? :klø: Hvis en grisebonde fra Surnadal er det perfekte for meg, forklarer det jo hvorfor jeg er singel Jeg er ferdig med å sortere lysbildene. :juhu: :juhu: Sto like gjerne opp for å få med med Alexander Dale Oen -tror han skal svømme omtrent på denne tiden... Stå opp på det tidspunktet? :dåne: På en søndag? :dåne: Jeg er litt bekymret over utviklingen i denne boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 10. august 2008 Så det blir same konsistens som på syltetøy? :klø: Nei, det blir myke grønnsakbiter i sukkerlake. Stå opp på det tidspunktet? :dåne: På en søndag? :dåne: Jeg er litt bekymret over utviklingen i denne boka. Jeg var ufrivillig våken på grunn av alt bråket ute, derfor tuslet jeg ut for å se på. På det tidspunktet står man bare opp frivillig når det er store gullsjanser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1089 Del Skrevet 10. august 2008 Stå opp på det tidspunktet? :dåne: På en søndag? :dåne: Jeg er litt bekymret over utviklingen i denne boka. Er bare et lite anfall av OL-feber som herjer denne boka. Det går over, så du kan ta det helt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. august 2008 #1090 Del Skrevet 10. august 2008 Når er OL over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1091 Del Skrevet 10. august 2008 Når er OL over? Om et par uker tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1092 Del Skrevet 10. august 2008 Når er OL over? Du får lage en nedtellingsboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. august 2008 #1093 Del Skrevet 10. august 2008 Du får lage en nedtellingsboks. Ingen dum ide, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1094 Del Skrevet 10. august 2008 Høylydt krangel og tilløp til slåsskamp utenfor. Litt lei denne caféen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 10. august 2008 #1095 Del Skrevet 10. august 2008 Lykke til med kampen :ball: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2008 #1096 Del Skrevet 10. august 2008 :juhu: Joho!! Man må jo benytte seg av muligheten når den er der... Finalen går 04.27 kommende natt, overveier å sette på klokka for å få det med meg -det kan jo bli gull Vurderer det samme selv. Sender de det på norsk tv i natt? Altså på såpass norsk tv at de med bare vanlig antenne får det inn? *Mannen var ikke med på å kjøpe parabol for å få med seg OL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 10. august 2008 Lykke til med kampen :ball: Man kan bare ikke tape mot Moille, det er ikke lov... Joho!! Vurderer det samme selv. Sender de det på norsk tv i natt? Altså på såpass norsk tv at de med bare vanlig antenne får det inn? *Mannen var ikke med på å kjøpe parabol for å få med seg OL* Nrk sitter på alle rettigheter og sender det aller meste. Svømmefinalen går på Nrk1 04.27 i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1098 Del Skrevet 10. august 2008 Litt tafatt i dag, tror jeg skylder på søvnunderskuddet... Dagens utflukt gikk til søppelrommet og kjellerboden -en lang og spennende søndagstur Men jeg nærmer meg hverfall bunnen av kleshaugen, så litt nyttig gjør jeg jo. Peter Jöback synger på skjermen, teen er fortsatt varm (så vidt) og det nærmer seg middagstid etterhvert. Detaljer om gresskarprosjektet er offentliggjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1099 Del Skrevet 10. august 2008 Høylydt krangel og tilløp til slåsskamp utenfor. Litt lei denne caféen nå... Det skjønner jeg godt. Jeg hadde nok ikke taklet å bo sånn. Du vet jo hvordan jeg har bosatt meg. Stille og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 10. august 2008 Nå var det ikke engang snakk om berusede gjester -så vidt jeg fikk med meg var minst en av de ansatte innblandet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg