Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #981 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag Lurer på hva underbevisstheten min mener med det... Hold deg til isen med mintsmak du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #982 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hva går på hvilken kanal når? *har bare nrk1 og tv2* Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste Hold deg til isen med mintsmak du. Det er nok det beste Endret 9. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #983 Del Skrevet 9. august 2008 Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste JIPPI! :juhu: Gleder meg mest til håndballkampen. Hadde blitt lei meg hvis den gikk på nrk2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #984 Del Skrevet 9. august 2008 Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #985 Del Skrevet 9. august 2008 Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål. Jeg vil vel tro at jeg får vite litt underveis ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #986 Del Skrevet 9. august 2008 Om ikke annet, kan det vel være du får vite litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2008 #987 Del Skrevet 9. august 2008 God morgen. Nå rydding... så jeg er ikke i nærheten av tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #988 Del Skrevet 9. august 2008 her også... Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #989 Del Skrevet 9. august 2008 Om ikke annet, kan det vel være du får vite litt her Ja, det kan jo være at jeg svipper innom her underveis også ja. Selv om jeg har tenkt å prøve å få strikket noen omganger på det grønne sjalet mens jeg ser kampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #990 Del Skrevet 9. august 2008 her også... Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall. Tror det blir vårruller på meg i kveld. Ser det ligger noen i fryseren her. Men det er litt forskjellig annet godt der også. Så jeg vet ikke. Dessuten er det godt mulig at jeg stikker en tur opp til noen naboer i kveld. Og da blir det nok ikke laget noe varm mat her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #991 Del Skrevet 9. august 2008 Så kjekt med tilgang på fryser med godt utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2008 #992 Del Skrevet 9. august 2008 Aner ikke hva jeg skal ha i kveld jeg, men gidder nok ikke å gå på butikken. Har diverse mat i fryser og kjøleskap, så jeg skal nok klare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #993 Del Skrevet 9. august 2008 *plutselig tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #994 Del Skrevet 9. august 2008 Og der åpnet himmelens sluser seg Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #995 Del Skrevet 9. august 2008 Og der åpnet himmelens sluser seg Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme Er vel noen timer for tidlig i forhold til dine ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #996 Del Skrevet 9. august 2008 Man får ta de gleder man får når de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #997 Del Skrevet 9. august 2008 :juhu: :gråte: HEIA NORGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #998 Del Skrevet 9. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #999 Del Skrevet 9. august 2008 JAAAAAAAAAAAA! tremålsledelse... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1000 Del Skrevet 9. august 2008 Eller 5... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg