Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag :spy: Lurer på hva underbevisstheten min mener med det...

Hold deg til isen med mintsmak du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva går på hvilken kanal når? *har bare nrk1 og tv2*

Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste :jepp:

Hold deg til isen med mintsmak du. :jepp:

Det er nok det beste :sikle:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballkampen går på nrk1, fotballkampen går 1. omgang på nrk2 og 2. omgang på nrk1. Så du får med deg det meste :jepp:

JIPPI! :juhu: Gleder meg mest til håndballkampen. Hadde blitt lei meg hvis den gikk på nrk2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel overraske meg hvis de ikke rapporterer underveis i håndballkampen om eventuelle fortballmål.

Jeg vil vel tro at jeg får vite litt underveis ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:regn: her også...

Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet, kan det vel være du får vite litt her :ler:

Ja, det kan jo være at jeg svipper innom her underveis også ja. Selv om jeg har tenkt å prøve å få strikket noen omganger på det grønne sjalet mens jeg ser kampen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: her også...

Jeg sitter og lurer på om jeg trenger å gå i butikken. Har planer om taco i kveld, da er vel kjøtt en fordel... Må komme meg avgårde før håndballen, i så fall.

Tror det blir vårruller på meg i kveld. Ser det ligger noen i fryseren her. Men det er litt forskjellig annet godt der også. Så jeg vet ikke. Dessuten er det godt mulig at jeg stikker en tur opp til noen naboer i kveld. Og da blir det nok ikke laget noe varm mat her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg skal ha i kveld jeg, men gidder nok ikke å gå på butikken.

Har diverse mat i fryser og kjøleskap, så jeg skal nok klare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der åpnet himmelens sluser seg :regn: Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der åpnet himmelens sluser seg :regn: Hørte bare rop og hvin utenfra, og så var gatene tomme :fnise:

Er vel noen timer for tidlig i forhold til dine ønsker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...