Daria Skrevet 8. august 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Kent skal pisse! Man takker for opplysningen... Endret 8. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. august 2008 #962 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. august 2008 #963 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2008 #964 Del Skrevet 8. august 2008 Minnes den uteserveringen ja... men de stenger vel snart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2008 #965 Del Skrevet 8. august 2008 Du får spille litt piano til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2008 Forfatter #966 Del Skrevet 8. august 2008 *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2008 Forfatter #967 Del Skrevet 8. august 2008 *stenger ute bråket med youtube* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. august 2008 #968 Del Skrevet 8. august 2008 Sånn? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2008 #969 Del Skrevet 8. august 2008 Daria skrev: *drømme* Har du lyst har du lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2008 Forfatter #970 Del Skrevet 8. august 2008 Du har oversett den lile skriften: ...så sant du har råd, da... Dessuten skal jeg bort neste lørdag, så det toget har nok gått for i år. Men kanskje neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2008 #971 Del Skrevet 8. august 2008 Daria skrev: Du har oversett den lile skriften: ...så sant du har råd, da... Dessuten skal jeg bort neste lørdag, så det toget har nok gått for i år. Men kanskje neste år? Man kan jo legge planer for neste år. Hva skal du neste lørdag? Ikke at jeg har noe med det, men det er jo greit å være oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2008 Forfatter #972 Del Skrevet 8. august 2008 Skravla skrev: Man kan jo legge planer for neste år. Du synes det? Skravla skrev: Hva skal du neste lørdag? Ikke at jeg har noe med det, men det er jo greit å være oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. august 2008 #973 Del Skrevet 9. august 2008 Daria skrev: Kent skal pisse! Man takker for opplysningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. august 2008 #974 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) av Kent Endret 9. august 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #975 Del Skrevet 9. august 2008 Skravla skrev: Litt kjip den uteserveringen. Men vi kan godt satse på regn utover nå. Daria skrev: Og kulde Skulle mer enn gjerne sendt litt drittvær nedover til deg Daria. Jeg vil gjerne ha litt mer og sommer jeg. Også får du hilse Kent neste gang du ser ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #976 Del Skrevet 9. august 2008 Æh! Jeg glemte å opplyse om at OL er skikkelig i gang nå. Olaf Tufte gikk greit videre i dag. Og Arvesen har fremdeles muligheten til å gjøre et bra ritt i dag. BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #977 Del Skrevet 9. august 2008 Arvesen vinner ikke OL-gull i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #978 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Inlove skrev: Skulle mer enn gjerne sendt litt drittvær nedover til deg Daria. Jeg vil gjerne ha litt mer og sommer jeg. Bare send det nedover, så det er her til i kveld Inlove skrev: Også får du hilse Kent neste gang du ser ham. Jeg så ham ikke, jeg bare hørte ham.... Inlove skrev: Arvesen vinner ikke OL-gull i dag. Skrudde akkurat på, og skjønte fort at han ikke lå i teten... Men kl 13 er det håndball, og 13.35 fotball *ser behovet for heftig zapping* Endret 9. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 Forfatter #979 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg drømte forresten at jeg spiste is med tomatbønner i dag Lurer på hva underbevisstheten min mener med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #980 Del Skrevet 9. august 2008 Daria skrev: Bare send det nedover, så det er her til i kveld Jeg så ham ikke, jeg bare hørte ham.... Skrudde akkurat på, og skjønte fort at han ikke lå i teten... Men kl 13 er det håndball, og 13.35 fotball *ser behovet for heftig zapping* Hva går på hvilken kanal når? *har bare nrk1 og tv2* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg