Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #881 Del Skrevet 7. august 2008 Gaute i ermeløs skjorte derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #882 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har vel hørt Gabriellas sång i veldig mye bedre versjoner enn Bettans... Selv en hes kråke ville sunget bedre.... Gaute i ermeløs skjorte derimot ooooooooooooGaute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #883 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har vel hørt Gabriellas sång i veldig mye bedre versjoner enn Bettans... For det første; var linken min til Bettan?? For det andre; jeg pleier alltid å høre sangen med hun i filmen. For det tredje; jeg hater Bettan. For det fjerde; jeg har nok glemt allsang på grensen i dag by the sounds of it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #884 Del Skrevet 7. august 2008 For det første; var linken min til Bettan?? For det andre; jeg pleier alltid å høre sangen med hun i filmen. For det tredje; jeg hater Bettan. For det fjerde; jeg har nok glemt allsang på grensen i dag by the sounds of it... 1. Nei 4... grunnen til at Bettan kom med og du ikke forsto hvorfor. Nybakt brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #885 Del Skrevet 7. august 2008 Selv en hes kråke ville sunget bedre.... Bjarne Brønbo hadde sunget den bedre... ooooooooooooGaute Håndkle? Du skamløse gamle dame på barnerov... For det første; var linken min til Bettan?? Det håper jeg da virkelig ikke... For det andre; jeg pleier alltid å høre sangen med hun i filmen. Hun synger den veldig bra Men det var ikke direkte vondt å høre på da en viss tenor sang den heller... :rødme: For det tredje; jeg hater Bettan. Det er du nok ikke alene om Var på noen Retro-innspillinger for noen år siden, vi ble ganske overrasket over hvor surt hun sang. Man kan skjule mye p tv... For det fjerde; jeg har nok glemt allsang på grensen i dag by the sounds of it... Bortsett fra Gaute, gikk du vel egentlig ikke glipp av så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #886 Del Skrevet 7. august 2008 Bortsett fra Gaute, gikk du vel egentlig ikke glipp av så mye Smokie :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #887 Del Skrevet 7. august 2008 1. Nei 4... grunnen til at Bettan kom med og du ikke forsto hvorfor. Nybakt brød 1. *puster lettet ut* 4. *forstår* du kommer ikke over det, nei Bjarne Brønbo hadde sunget den bedre... Håndkle? Du skamløse gamle dame på barnerov... Det håper jeg da virkelig ikke... Hun synger den veldig bra Men det var ikke direkte vondt å høre på da en viss tenor sang den heller... :rødme: Det er du nok ikke alene om Var på noen Retro-innspillinger for noen år siden, vi ble ganske overrasket over hvor surt hun sang. Man kan skjule mye p tv... Bortsett fra Gaute, gikk du vel egentlig ikke glipp av så mye Ah, godt svar på alle mine spørsmål - sånt liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #888 Del Skrevet 7. august 2008 Smokie :rødme: Vi har alle våre lyster... Eller var det bare for å veie opp for barnerovet? 1. *puster lettet ut* 4. *forstår* du kommer ikke over det, nei Ah, godt svar på alle mine spørsmål - sånt liker jeg! Darias opplysningstjeneste -til Deres disposisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 #889 Del Skrevet 7. august 2008 Darias opplysningstjeneste -til Deres disposisjon. Godtgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #890 Del Skrevet 7. august 2008 Vi har alle våre lyster... Eller var det bare for å veie opp for barnerovet? Har digget dem i omtrent 30 år.... Lenge før Gaute kom til verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #891 Del Skrevet 7. august 2008 *host*gammel*host* Og mer var det ikke å si om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #892 Del Skrevet 7. august 2008 *host*gammel*host* Og mer var det ikke å si om den saken... Gir Daria hostesaft... eller foretrekker du Jägermeister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #893 Del Skrevet 7. august 2008 Litt usikker på den hostesaften din... Holder meg til Lady Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #894 Del Skrevet 7. august 2008 Gir Daria hostesaft... eller foretrekker du Jägermeister? Kjøpte hostesaft i dag jeg. Så du kan få litt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #895 Del Skrevet 7. august 2008 Drikker ikke hostesaft -lager meg heller mystiske urte-teer når det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #896 Del Skrevet 7. august 2008 Drikker ikke hostesaft -lager meg heller mystiske urte-teer når det trengs Voldsomt til hekseri her i dag da. Både du og Skravla... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #897 Del Skrevet 7. august 2008 *Mohaha* Fikk faktisk høre på bussen en gang at jeg så ut som en hvit heks Bare fordi jeg hadde lang lilla kåpe med spiss hette, svart hatt og støvler med stjerner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #898 Del Skrevet 7. august 2008 *Mohaha* Fikk faktisk høre på bussen en gang at jeg så ut som en hvit heks Bare fordi jeg hadde lang lilla kåpe med spiss hette, svart hatt og støvler med stjerner... Vet om en tante som er heks...... hun hadde til og med lilla crocs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #899 Del Skrevet 7. august 2008 Vet om en tante som er heks...... hun hadde til og med lilla crocs. Mine crocs er lyseblå med blomster på. Så da er jeg heldigvis ikke noen heks. Note to self: kjøp aldri lilla crocs - de er for hekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 Forfatter #900 Del Skrevet 7. august 2008 Lilla crocs har jeg ikke... Men jeg har sølvstøvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg