Skravla Skrevet 5. august 2008 #781 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint Høres fint ut. Du kan jo eventuelt fylle på med småstener rundt pottene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #782 Del Skrevet 5. august 2008 Knabbe noen på nærmeste grusvei? Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #783 Del Skrevet 5. august 2008 Knabbe noen på nærmeste grusvei? Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)... Nærmeste kremmerhus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #784 Del Skrevet 5. august 2008 Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #785 Del Skrevet 5. august 2008 Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat* Eller hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #786 Del Skrevet 5. august 2008 Musevisa ja.... så teit. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Eller hit? Litt enklere og raskere å komme seg til storsenteret -og kortere vei å slepe den hjem igjen... Musevisa ja.... så teit. :dåne: Sjeket sangboka, og der sto det bare "gammel melodi". Prøysen har jo brukt flere svenske viser... Endret 5. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #788 Del Skrevet 5. august 2008 Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #789 Del Skrevet 5. august 2008 *sender over håndkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2008 #790 Del Skrevet 5. august 2008 Har bare NRK1 og TV2 her jeg. Men det er greit nok det. Ser jo ikke så mye på tv til vanlig heller. Har ikke fått rotet fram lysbildene i dag heller. Planen var at jeg skulle finne dem, og begynne å se gjennom dem i kveld. Men jeg ble så altfor lenge hos naboene. Får ta det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #791 Del Skrevet 5. august 2008 Du har jo hele uka på deg, bildene blir ikke borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2008 #792 Del Skrevet 5. august 2008 Du har jo hele uka på deg, bildene blir ikke borte Nei, de forsvinner ikke. Men det er snakk om flere hundre bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2008 Forfatter #793 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer? :søvn: Endret 5. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2008 #794 Del Skrevet 5. august 2008 *svisj....* Skled av sofaen, og fant frem fjernkontrollen. Har han vært allerende Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint Jeg har sansen for alternative potteskjulere, så det ble sikkert kjempefint Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer? :søvn: Har det rabla for deg også nå da??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2008 #795 Del Skrevet 5. august 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer? :søvn: Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 6. august 2008 Det er definitivt på tide med jobb og hverdag igjen -denne døgnrytmen er jo fullstendig på bærtur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #797 Del Skrevet 6. august 2008 Har det rabla for deg også nå da??? :dåne: Er det noe nytt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2008 #798 Del Skrevet 6. august 2008 Du hadde ikke lagt deg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #799 Del Skrevet 6. august 2008 Joda, men jeg sto opp igjen. Taket er ikke så spennende i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2008 #800 Del Skrevet 6. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg