Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Er vel ikke selve operaen som trekker mest. :mrgreen:

*sjekket hvem som medvirker*

:idesmil:

Men er fremdeles skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart Multi :ler:

For enkelte av oss fjerner jo det umiddelbart all skepsis... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil: Kanskje jeg skal sjekke hva som foregår av kulturelle aktiviteter her i bygda den kommende uka...

*ut på leting etter en eller annen informativ hjemmeside*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se Mamma Mia :jepp:

:jepp: jeg kan det. Og det var visst det eneste som er aktuelt også. Pleier å være en del konserter og sånt her. Men selvsagt ikke den uka jeg skal være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på kino og se siste Batman filmen i kveld jeg da. Vet ikke hvor kulturell den regnes, men blir sikkert bra uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: jeg kan det. Og det var visst det eneste som er aktuelt også. Pleier å være en del konserter og sånt her. Men selvsagt ikke den uka jeg skal være her.

Neste gang må du se på kultur-programmet før broren din betemmer seg for å reise bort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang må du se på kultur-programmet før broren din betemmer seg for å reise bort. :ler:

Ja, jeg antar at min bror tar sånne hensyn når han planlegger ferien... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må han jo bare gjøre. Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må han jo bare gjøre. Basta!

Regner med at du tar de forhandlingene med ham. Slik at både han og kona får ferie fra sine respektive jobber, og at slåtten blir tilpasset kulturprogrammet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du tar de forhandlingene med ham. Slik at både han og kona får ferie fra sine respektive jobber, og at slåtten blir tilpasset kulturprogrammet. :jepp:

Klabert...... Neste år tar kona ferie på kjøkkenet og vaskerommet og du og broren din kommer hit. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på kino og se siste Batman filmen i kveld jeg da. Vet ikke hvor kulturell den regnes, men blir sikkert bra uansett :fnise:

Superhelter er ikke noe for meg, men kos deg :)

Vi også :lur:

Du synes det? :ler:

Vet om en helg han kan reise bort... :plystre:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klabert...... Neste år tar kona ferie på kjøkkenet og vaskerommet og du og broren din kommer hit. :mrgreen:

Genialt! Han er kulturinteressert også han. Så konsert, teater eller et museumsbesøk er perfekt for ham. :jepp:

Vet om en helg han kan reise bort... :plystre:

Kan du legge en link i bloggen, så jeg får vite hva du tenker på? Jeg antar at du har funnet noe jeg ikke har oppdaget... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett det, hadde du nok lagt merke til det :ler: Tror Skravla har sett det :fnise: *legger link i bloggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde du sett det, hadde du nok lagt merke til det :ler: Tror Skravla har sett det :fnise: *legger link i bloggen*

:sjarmor: Hadde ikke lagt merke til det først, men så det med en gang. Hadde ikke sjekket så langt frem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett det andre steder før ;) Dessuten lå det jo annonse øverst på siden, så radaren fikk utslag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett det andre steder før ;) Dessuten lå det jo annonse øverst på siden, så radaren fikk utslag :ler:

Men du har sterkere radar enn meg, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...