Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 30. juli 2008 Kos dere! (Som om det er nødvendig å si noe slikt...) Det har vi gjort (hvilken bombe... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #502 Del Skrevet 30. juli 2008 Viste du at man får kjøpt pianonoter til Les Miserables? I hvertfall enkelte av sangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #504 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har Aha... fant nemlig en side fra London... men merchandise.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 30. juli 2008 *vil ikke vite mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juli 2008 #506 Del Skrevet 30. juli 2008 *vil ikke vite mer* Greit. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 30. juli 2008 God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. juli 2008 #508 Del Skrevet 30. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #509 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg burde kanskje skaffe meg en cd eller noe for å forberede meg litt, jeg også, men noter trenger jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #510 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg burde kanskje skaffe meg en cd eller noe for å forberede meg litt, jeg også, men noter trenger jeg ikke. Jeg kan sende hjemmebrent i din retning om du ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 31. juli 2008 På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #512 Del Skrevet 31. juli 2008 På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* Er på jobb. Ikke så varm, men ganske tiltaksløs. I ettermiddag skal jeg har nakke, skuldre og ryggmassasje. Deilig! Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. juli 2008 #513 Del Skrevet 31. juli 2008 Har lyst på massasje jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #514 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg kan sende hjemmebrent i din retning om du ønsker? Kan du? Det er kjempesnilt av deg! På tide å gjøre noe nyttig kanskje? Gå i butikken og på posten, for eksempel... *varm og tiltaksløs* *også tiltaksløs* Er på jobb. Ikke så varm, men ganske tiltaksløs. I ettermiddag skal jeg har nakke, skuldre og ryggmassasje. Deilig! Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... :rødme: Massasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #515 Del Skrevet 31. juli 2008 Gleder meg til massasje i dag ja. Men tror neppe det er deilig mens det står på. Har ganske stive muskler i nakke og skuldre gitt. Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #516 Del Skrevet 31. juli 2008 Bare innom for å si følgende..... ===> ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 31. juli 2008 Og i morgen er det fri. :juhu: Sove lenge! Eller i hvertfall lenger...... I mirgen blir det nok vekkerklokke... Har lyst på massasje jeg også... Hadde ikke vært meg imot heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2008 #518 Del Skrevet 31. juli 2008 Gleder meg til massasje i dag ja. Men tror neppe det er deilig mens det står på. Har ganske stive muskler i nakke og skuldre gitt. Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Har du prøvd rød tigerbalsam? Det pleier å hjelpe litt hos meg. :klø: Oj, det var vanskelig, hva anbefaler ekspertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 31. juli 2008 *også tiltaksløs* Jeg kom meg til butikken og fikk kjøpt det viktigste -melk, brød, vannmelon og Dessuten har jeg hentet to pakker på posten -3 dvder og en jakke Ellers er hjemmebrent mulig, Mulit. Vil du ha engelsk studioinnspilling, fransk studioinnspilling eller fra konserten til 10-års jubileet? Har du den på cd også, du da? Bare innom for å si følgende..... ===> ??? Ingen ryktespredning nå Dessuten er det jo ikke sikkert at jeg forteller dere alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 31. juli 2008 :klø: Oj, det var vanskelig, hva anbefaler ekspertene? Alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg