Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på ingen måte fått med meg at Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger i Trondheim i november. Det vet jeg ingenting om, og kommer heller aldri til å oppdage det. Går og legger meg og tenker overhodet ikke på dette jeg ikke aner noenting om.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Skal jeg unngå å nevne det for deg også eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om en person som er i Trondheim i november jeg... Og som kanskje skal sjekke om Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger her... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en person som er i Trondheim i november jeg... Og som kanskje skal sjekke om Stephen Brandt Hansen skal ha ekstraforestillinger her... :sjarmor:

Han skal ha ekstraforestiling ja. Men det vet ikke Daria noe om. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vet ingenting*

:hoppe: Daria!

Multi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha ekstraforestiling ja. Men det vet ikke Daria noe om. :hoho:

Takk for opplysningen. Når i november skal det skje? Jeg lurer nemlig på om jeg kanskje skal prøve å få kjøpt meg en billett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:briller::digge: *LALALALALALALALA*

Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke at det er 11. -15. november. Jeg vet ikke engang at det ikke er mulig å bestille billige bussbilletter ennå... :sjenert:

:hoho::skratte: Skikkelig uvitende i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er uvitende, så er det kanskje noen andre som kan fortelle meg hvor jeg kan bestille meg billett... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er visstnok ikke lagt for salg ennå. I følge rykter altså, jeg vet jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det helgen med trikkekonduktørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er visstnok ikke lagt for salg ennå. I følge rykter altså, jeg vet jo ikke...

Har du vært på hjemmesiden som du ikke vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...