Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Håper du fremdeles har det fint når du har blitt oppdatert i YouTube-tråden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

long time!!!

Må bare fortelle noe...

Ghost skal gifte seg! Tenk det da, Ghost, altså jeg, skal gifte meg! Ser du ut vinduet vil du se griser fly!

Uansett, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. har jo aldri vært engasjert i noe sånt før, siden jeg ikke trodde jeg skulle bli gift.

har kjøpt ringer da, men what else?

Skal kun be foreldre og søsken til å feire oss, vi skal ha et lite og stille bryllup. Trenger man forrett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

long time!!!

Må bare fortelle noe...

Ghost skal gifte seg! Tenk det da, Ghost, altså jeg, skal gifte meg! Ser du ut vinduet vil du se griser fly!

Uansett, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. har jo aldri vært engasjert i noe sånt før, siden jeg ikke trodde jeg skulle bli gift.

Skal kun be foreldre og søsken til å feire oss, vi skal ha et lite og stille bryllup. Trenger man forrett da?

Grattis med bryllup. :hoppe: Så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hvem du er Ghost. Men det høres kjempekoselig ut at du skal gifte deg. GRATULERER! :hjerte:

Jeg regner ikke med at spørsmålet ditt var stilt til meg, men jeg hadde nok gått for forrett når det er snakk om en sånn anledning - uansett om det skal være stort eller lite selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner også Daria. :trist:

GRATULERER Ghost! :blomst:

Jeg hadde nok gått for forrett, den trenger jo ikke være så avansert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

long time!!!

Må bare fortelle noe...

:bryllup: :juhu: Så morsomt!!! Gratulerer! Når skal bryllupet stå? :klem:

Dere andre - og dere vet hvem jeg mener... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bli i midten av september, så det er ikke så lenge til.

Men har allerede ringer, snakka med prest, snakka med resturanten og på mandag skal jeg prøve kjoler, så det går jo unna. gidder ikke planlegge så masse.

Vi har valgt et lite og enkelt bryllup, så det er best å la hjerterytmen holde sitt normale tempo.

Men nå sitter jeg å venter på at mannen skal komme hjem, så jeg får dra på besøk!

Og han kommer ALDRI!!!! Kom hjem!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm hooomee...!!! :hoppe: Kom hjem for en drøy time siden og har hatt et hjertlig gjensyn med dusjen etter en uke uten innlagt vann...

Det hørtes igrunnen veldig deilig ut med hyttetur uten internett og mobil.... :sjenert:

Det var egentlig det -selv om jeg savnet dere litt ;)

:sukk: Tenk å stenge den andre boka mens jeg er borte. Det gjorde det jo mye vanskeligere å stikke innom for å takke deg for det fine kortet! :klemmer:

Jammen, du var så lenge borte... :sjenert: Håper kortet kom fram i tide, var litt treg med å få det avgårde...

Inlove & Loffen -jeg ga opp å sitere dere og har egentlig bare en ting å si: :hoho::skratte::rulle:

*oppdatert*

Og Daria...JEG HAR BETALT!!!

Det tok jo ikke lang tid :sjenert:

Det går bra :) Du har begynt å glede deg til jul? :fnise:

Håper du fremdeles har det fint når du har blitt oppdatert i YouTube-tråden... :sjenert:

*bekymret*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du forsvant fra førstesiden min. :hakeslepp:

Nå er det på tide at du kommer hjem. *savne*

Hjemme nå :hoppe: Fine, fine tickere :hjerter_rundt: :juhu:

Hei!

long time!!!

Må bare fortelle noe...

Gratulerer!! :juhu: :klemmer: *vinker til grisene som flyr forbi* Så mannen fikk endelig ut fingeren og fridde?

Jeg er alltid for forrett :jepp: I det ene bryllupet jeg var i tidligere i sommer, fikk vi for sikkerhets skyld to forretter :fnise:

Forrett bør man spise så ofte som mulig. :)

Nettopp :jepp::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...