Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #1 Del Skrevet 13. juli 2008 Sånn rent hypotetisk, hvis man har lyst på bestekameraten til han man "styrer" med.. Hva gjør man da? Merker jeg lurer litt på om man kan ha sjans på bestekameraten (med tanke på kameratforholdet) til han man har et ikke-seriøst-mest-sex-og-kos-forhold med?? rent hypotetisk selvfølgelig! Noen forslag? hvis man vil ha kameraten, type seriøst forhold.. hva gjør man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Del Skrevet 13. juli 2008 Sånn rent hypotetisk, hvis man har lyst på bestekameraten til han man "styrer" med.. Hva gjør man da? Merker jeg lurer litt på om man kan ha sjans på bestekameraten (med tanke på kameratforholdet) til han man har et ikke-seriøst-mest-sex-og-kos-forhold med?? rent hypotetisk selvfølgelig! Noen forslag? hvis man vil ha kameraten, type seriøst forhold.. hva gjør man? Gjør noe jævlig slik at du blir dumpet. Da står du fritt til å velge på nytt. -g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #3 Del Skrevet 13. juli 2008 gjorde det.. hadde sex med denne kameraten.. noe som blei et helvette! men så gikk jeg tilbake dum som jeg er.. men hvis jeg dumper han nå. mulighet for å få bestekameraten hans? jeg ville aldri startet et forhold med en som min bestevenninne hadde hatt et forhold med. tenker gutter også sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. juli 2008 #4 Del Skrevet 14. juli 2008 Tråden er ryddet Reglene Bolledeig - mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 14. juli 2008 #5 Del Skrevet 14. juli 2008 rema 1000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann28 Skrevet 14. juli 2008 #6 Del Skrevet 14. juli 2008 Er jo en uskreven regel at kompiser ikke roter med dama/eksen etc til andre kompiser. Men for all del - tut og kjør. Garantert trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 14. juli 2008 #7 Del Skrevet 14. juli 2008 Noe særlig moral og sympati kan du ikke påstå du har ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå