Gå til innhold

Mamma Mia

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg så Mamma Mia igår, og selv om kinosalen var klart dominert av kvinner, var det også noen mannfolk som tok del.

Forøvrig en kjempemorsom film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Så filmen på kino, og synes det er den mest oppskrytte filmen på lang tid.

Jeg liker musikken, men filmen fenget likevel ikke. Ja, jeg vet at historien er tynn, men det er ikke bare det som trekker filmen ned. Det var vel helheten.

Filmen er helt ok, midt på treet. Men for all del; det var trampeklapp da den var over, og jeg hørte mange som lo. Tror kanskje det hjelper å skru ned forventningene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være singalong-forestillinger av Mamma Mia i Oslo nå. Dit skal jeg IKKE, for å si det slik :ler:

Milde himmel, jeg syns jeg ser og hører det. Da ville jeg nesten heller gått på baby-bio :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den og det skal mye til for og ikke like den, samme kjønn, samme alder, samme om man er abba fan eller ikke!

Fikk lyst til og reise meg opp midt i kinosalen og synge med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Dårleg og oppskrytt film. I tillegg sat ei middelaldrande fremmed kjerring og gaulte med....plagsomt. Nei, detta var skuff. Ingenting å gå mann av huse for. Men Meryl Streep & gjengen ler nok heile veien til banken.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett filmen to ganger, jeg likte den, enkel underholdning :) Men nå har jo jeg også en svakhet for musikaler :P hehe.

Og alle har jo forskjellig meninger o.l når det kommer til film, så det er jo klart noen ikke liker den pga story osv. Har til og med hørt noen si at de ikke skjønte hvorfor det var så mange abba sanger i filmen(ehh..) Lo litt for meg selv når jeg overhørte det :P Men uansett har jo folk forskjellig smak, noen ditten andre liker datten.. :P

Forøvrig når jeg så den sist (på fredag) så var det nesten full sal, 70% mannfolk, trodde først jeg hadde gått inn i feil sal :P Men neida.. Mannfolka lo og hygget seg mer enn mange av jentene :P Så tror det ikker bare er for jenter/damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg er 42 og har sett filmen 3 ganger. Min datter er 11 og har sett filmen 3 ganger. Mamma er 72 og har sett filmen 4 ganger! Pappa er 77 og har sett filmen 2 ganger!!

Jepp!! Vi er blitt ABBA-gale, igjen!!! 30 år siden sist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...