Gå til innhold

Starfishisms og andre skriblerier.

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:) Hadde ikke skrevet i dagboken din før, så jeg tenkte bare å stikke innom å skrive en liten hilsen. Vel, har ikke tid å skrive så lang hilsen, er på tur ut en tur :ler: Men du får ha en fortsatt fin torsdagskveld iallefall. Håper du ikke blir utestengt flere ganger da... :blunke:

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hei Stjernefisken! :D

Ville bare skrible en liten hilsen i dagboken din! Håper det står bra til med deg, til tross for kjipa-været i byen vår i dag...

Leste kommentarene dine til det jeg hadde skrevet i tråden om den gamle mannen med konen i frysen. Gode poenger du hadde, det må jeg si, og du har helt rett i at ingen andre enn mannen (og konen...?) vet hva som ligger bak. :Nikke: Men jeg har min mening om temaet generelt, og du har din mening. Jeg respekterer din hvis du respekterer min!

Ha en fin søndagskveld! :vinke:

Hmmm... Så akkurat (etter jeg hadde skrevet og OK'et det...) at du ikke har skrevet her i dagboken den siste tiden... :oops: Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Leste akkurat i gjennom hele dagboka di. Har ledd masse og godt! Fant ut at det var altfor lenge siden jeg hadde skrivd hilsen til deg, så følte meg presset til å gjøre det nå. Jeg har jo blitt uforskammet sein i vendiga her inne, må vite :o

Takk for at du skriver morsom dagbok, Stjernefisk. Det hjelper på humøret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...