Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 9:15 - 10:15 ×

Jeg tenner ikke på kjæresten min lenger:(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nikki69

Jeg er 26 og kjæresten min er 30. Vi har vært sammen i 4år og i begynnelsen hadde vi det helt topp seksuelt!! Men så ble det plutselig stopp og jeg klarer ikke å finne årsaken... Det er altså hos meg det ligger. Jeg har aldri lyst lenger. Har hatt det sånn i snart 1 år og jeg syns det er kjempetrist:( Når vi en sjelden gang har sex blomstrer forholdet vårt i flere dager etterpå...

Jeg har tenkt og fundert en hel masse på dette. Jeg er sikker på at han er "den rette" for meg og vi har det helt topp ellers! Har mange felles interesser og lik humor.

Det jeg syns er ekkelt er at jeg stadig drømmer om å ha sex med andre, men ikke med min samboer...

Hva er galt med meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FOR LITE SEX!!!

Detsto lengre jeg går uten,desto lengre kan jeg vente.

Når dere har hatt sex og forholdet blomstrer,hvorfor ikke holde det ved like??

Gresset er ikke grønnere på andre siden,tenk på hvorfor du tente på han før?

Han er jo en mann!Ergo kan han brukes til det samme som andre menn. :lol:

I og med at du fantaserer med andre er jo sex lysten der.

Du må aldri miste respekten for din mann,da er du ille ute.

KJØR PÅ så kommer det nok tilbake.Utforsk og gjør nye ting og på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki69

Du har forsåvidt rett i det :) Kjæresten min er jo utstyrt med akkurat det samme som andre menn! Hehe..

Kanskje jeg skal prøve å ta meg selv i nakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få vite hvordan det går da :P

Livet er deilig,så lenge vi fokuserer på det positive :lol:

Vi mennesker har en tedens til å ville skifte ut ting,selv om det egentlig er bra det vi har.

Ting må tas vare på, gjør vi det vil det bare stige i verdi for oss selv.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du lider nok av å være frigid ja, desverre så er det altfor mange jenter i dagens samfunn som er det, sikkert noe med for høyt arbaidstempo eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Uh, om han suger i sengen....er ikke det en positiv evne?

Anbefaler dere å leke litt mer, kanskje begynne å utforske hverandres fantasier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh' date=' om han suger i sengen....er ikke det en positiv evne?[/quote']

DEN kan jeg ikke tolke annerledes? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det på samme måte før med min eks.

vi var sammen i nesten fire år. vi hadde fantastisk sex når vi først kom i gang, men det var det å komme i gang som var vanskelig.

jeg tror at grunnen til at jeg mistet tenninga var at spenningen forsvant. og sånn jeg ser det er det uunngåelig i et forhold. rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er min erfaring. man blir så godt kjent med hverandre, kan så og si forutsi hva den andre skal gjøre. men selvom sexen var flott så tok det lang tid før jeg tente. har egentlig ingen solskinnshistorie å komme med. for det ble ikke bedre for meg. heller ingen andre råd enn å ha sex oftere. jo oftere man har sex jo oftere får man lyst på. det er SANT!!

eksen og jeg har fortsatt sex i blant, men mønsteret gjentar seg, jeg tenner ikke umiddelbart på han, men jeg vet hvor bra det blir :kul:

med nye menn derimot kan jeg tenne ved den minste berøring.

det er rart i grunn... tror det må ha noe med den spenningen å gjøre.

håper det ordner seg for deg for jeg vet hvor frustrerende det kan være.

men slutt for all den ikke å ha sex. sitt ikke å vent på at lysten skal dumpe ned i fanget på deg. for det gjør den ikke.

lykke til :)

klem Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror at grunnen til at jeg mistet tenninga var at spenningen forsvant. og sånn jeg ser det er det uunngåelig i et forhold. rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er min erfaring. man blir så godt kjent med hverandre, kan så og si forutsi hva den andre skal gjøre.

Desverre så kan jeg bare si meg enig, det blir altfor ofte rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt forskjellige erfaringer med dette! En tidligere kjæreste av meg gjorde sex-livet så spennende hver gang at jeg aldri gikk lei, -men fikk vondt i ryggen og måtte til slutt sette høytalerne til stereon under senga for å holde den oppe!! :rodme:

Men jeg har også opplevd å gå lei. En av grunnene til det var at vi alltid hadde sex i den samme senga i det samme rommet. Vi sluttet med å gjøre gæærne ting og sex-livet ble en rutine. I tillegg hadde vi en periode med mye jobbing, skole og dårlig økonomi som slet oss begge ut totalt, og det påvirket garantert sex-livet i en dårlig retning.

Om dere ikke prøver snodige nye stillinger og sex-leketøy med det første, så prøv å kom dere ut!! Gjør ting sammen, som dere gjorde før, men som kanskje hørte forelskelses perioden til. Nye opplevelser og utfordringer trenger nødvendigvis ikke å koste dere noe, hverken økonomisk, tidsmessig eller psykisk/fysisk!

Dere kan jo også forsøke å få til en liten reise?? Om ikke en syden-tur, så en tur til hytta eller noe annet som dere trives med og der dere kan få være bare dere to sammen som opplever noe nytt, en forandring!!

Lykke til! :wink:

Kos&klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...