Gå til innhold

Dyre BH-er: Verdt prisen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er dyre bh-er, som Wonderbra, verdt de ekstra pengene man må ut med i forhold til de man kjøper på Lindex, H&M etc, selv om man er en standard 80B, en uproblematisk str?

Hvis det er verdt pengene, kan dere anbefale noen merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det, men kanskje jeg har vært uheldig..

Synes de blir formløse og stygge uansett jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyre bh-er, som Wonderbra, verdt de ekstra pengene man må ut med i forhold til de man kjøper på Lindex, H&M etc, selv om man er en standard 80B, en uproblematisk str?

Hvis det er verdt pengene, kan dere anbefale noen merker?

Hei ja jeg syntes det.brukte kun hm sine før men kjøpte en god "soft" en på triumph og kan bare si den beste jeg har hatt.sitter perfekt kan sjaue og styre uten at du må rette på den og du merker ikke at det klemmer noen plass.løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tror det helt beror på vilken typ av byst man har och vad den sas "kräver".

Är det i första hand stöd och bekvämlighet, tror jag benhårt på att de dyrare ger bättre komfort!

MVH

Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du har store pupper som trenger mer støtte, eller vanskelige størrelser, noe så utypisk som 70E for eksempel. Ellers - ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg syns det.

Og i tillegg til det som er nevnt før, kan jeg si at mitt inntrykk er at dyre bh'er varer lenger enn billigere + at de holder fasongen lenger.

Jeg kan anbefale Freya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Min beste bh er frå Triumph og den gjev mykje betre komfort enn dei eg har frå Cubus og HM og KappAhl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg mener det er bedre! Men nå bruker jeg størrelse 70E-F som man aldri finner i vanlige butikker. Dyre butikker selger bh-er i bedre stoffkvalitet, som holder lengre og støtter godt over tid. Selv om en bh ser grei ut på deg, betyr ikke nødvendigvis at den støtter og beskytter brystene godt. Man vil jo gerne at brystene skal holde seg godt i mange år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er verdt det. Dessuten kan en finne bh'er i 2-300 kroners klassen selv om en, som meg, har en ukurant størrelse (jeg bruker 70E).

Selv om jeg faktisk talt ikke har digre pupper, merker jeg godt forskjell på gode bh'er som gjør at en bærer bysten ved hjelp av ryggstykket på bh'en, kontra billige som gjør at en bærer bysten med stroppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt er de dyre bhène verd de ekstra kronene. som nevnt tidligere så holder de mye lenger, både i farge og fasong. jeg er en ukurant str, 80G, og har egentlig bare dyre bhèr å velge i.

min datter er stikk motsatt av meg, og bruker 80B, og hun mener det samme. vel og merke etter jeg tok henne med i en spesialbutikk, slik at de fant frem til rett str og rett type bh. det er et lurt tips :-)

av merker kan jeg anbefale fantasie, abecita og prima donna. min datter er også litt fan av princesse tam tam.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...