MayaMyhr Skrevet 11. juli 2008 #1 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg er glad i serien I gode og onde dager, (og er ikke redd for å inrømme det!) Jeg har fulgt sporadisk med siden jeg var ca 8 år. Har hendt jeg har gått glipp av flere måneder, og andre ganger, som i ferier så kan jeg følge med hver dag. Men det jeg egentlig lurer på er om det på noen måte kan være mulig å få tak i de aller første sesongene på vhs eller dvd. Den første episoden kom vel i 1965 tror jeg. Og jeg syns det hadde vært spennende å se hvordan det hele startet og hvem som var med fra begynnelsen osv. Jeg har sett litt på ebay og slikt. men de jeg har funnet har hatt sesonger fra rundt 1980 og fremover. Har ikke funnet noe fra før det ennå. Og hvis det er noen andre "skapfans" her inne så er dere ikke alene! Vet mange av dere sikkert misliker denne serien, men jeg liker den :rødme: Kanskje vi kan få igang en diskusjon om hva som er den "historien" dere husker best? Jeg husker spesielt godt den der Hope ble borte og kom tilbake som Gina osv. (Noen her vet sikkert hva jeg snakker om ) Også husker jeg ganske godt da Marlena var besatt. hihi. Endret 11. juli 2008 av MayaMyhr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Del Skrevet 11. juli 2008 Det er en slik tråd under Tv og Film. Jeg er en skaptitter jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaMyhr Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juli 2008 åå! scrolla visst litt fort forbi Tv og Film jeg.. fant den ikke. Kanskje noen kan flytte denne dit for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå