Gå til innhold

hva skal til???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann..... Jeg bare lurte på om noen har noen gode råd på hvordan man skal finne seg en snill og grei jente uten og måtte gå på ut på byen og drikke seg drita.... Det virker jo som d er slik de fleste møter sine kjære! For meg blir d bare ikke riktig! Man får jo egentlig ikke noe ordentlig innsikt i hva som beveger seg i hodet på noen som er påvirket av alkohol, gjør man vel? Blir gal av ikke ha NOEN..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Begynn å studere, meld deg inn i ett eller annet sosialt? Er det ikke der de fleste treffer sine utkårede? De menneskene jeg har mest kontakt med har jeg møtt gjennom studier og venners venner.

Eller du kan gjøre som mange andre idag: Sette inn kontaktannonse, eller treffe nye mennesker via internett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror ikke det er akkurat da du ser hva som sviver inni dem???

Er det ikke da alt plopper ut :P

Dessuten er det ikke alle som er like fulle vet du,trenger jo ikke hive deg etter dem som danser mest på dansegulvet.

Ellers kan du vel alltids ta deg en tur til kvinnelige klesbutikker :ler:

ellers er det vel tilfeldigheter som slår til.Ta gjerne en ekstra titt på damene på gata,kansje får du et varmt blikk tilbake :kgblunk:

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for svaret KATTA...... d jeg mener er ; hvor er de SNILLE jentene hen??? Jeg finner dem ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

De er sikkert rett foran nesen på deg :ler: Kommer jo litt an på hvilke sider du får frem i folk, om du appellerer til det snille i dem, så er de nok snille ;) Ellers så må du være litt cool, kanskje? La dem lukte på blomstene først, om du skjønner hva jeg mener? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror de fleste "snille" jentene er opptat jeg :cry: Eller så er

kanskje jeg som ikke har noen tiltrekningskraft på den typer jenter......

d er ganske deprimerende egentlig....

JAJA, får smøre meg med tålmodighet og håpe alt ordner seg til d beste........................................... 1 gang.......... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ting tar tid.

På byen er det vel ikke så lett å sjekke alltid, i alle fall finner man vanskelig det man leter etter. Har selv trålet rundt i år på byen selv, og bare endt opp med tragiske tilfeller. De fleste treffes via venner, på skole eller jobb, faktisk. Man må bare ha et avslappet forhold til det - og stole på at den rette (de rette etterhvert...) dukker opp, for det skjer før eller siden. Av og til kan det virke håpløst lenge, men slik er det. I mens må man gjøre så godt man kan, være glad for de vennene man har, og dyrke sine fritidsinteresser. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du må tørre å ta noen sjanser. Er det ei jente du liker, som du ønsker å bli bedre kjent med. Ja, så ta motet til deg å be henne ut.

Kanskje hun liker deg og ønsker å bli bedre kjent med deg også?

Det kan tenkes at hun finnes i det liv nå? Eller det kan tenkes du møter henne på butikken neste gang eller på jobb, skole, trening, stranda?

Vær deg selv, ikke overfall henne med dårlige sjekketriks.

Sommer og sol = flørting

Så kom deg ut i sola

Ønsker deg lykke til jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...