Sessa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #121 Del Skrevet 7. august 2003 Lunch kl 12 hos Linnda og Tuva, sammen med Qlio og Ida...og Even så klart. Gleder meg!! Håper bare jeg husker veien dit I følge "ukesplanen min har jeg gjort følgende: * Rydde i bokhyllen og skapet i stua (sortere og kaste gammelt vræl som ikke hører hjemme noe sted) * Tørke støv i stua Det vil si at jeg har igjen å: * sette navnelapper på alle DVD'ene * vaske kjøleskapet * vaske gulvet og ta badet Er ikke akkurat haste ting, men greit å få det gjort snart :blunke: Minsten sover nå, så jeg skal ta meg en tur i dusjen. Kose meg med masse rennende varmt vann *løpe avgårde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 8. august 2003 Forfatter #122 Del Skrevet 8. august 2003 Nå har jeg nettopp vært på butikken en snartur og kjøpt mat til hunden (mamma's) og til minsten. Dopapir var det nesten tomt for også så det måtte jeg jo ha Mamma sponset oss med litt "lommepenger" ig går siden vi er helt blakk i.o.m at ikke Sessamannen har fått lønna si Men nå har vi fått noe i hus og har tillatelse av mamma og forsyne oss i kjøleskapet/fryseren hennes om vi ville ha noe :D Hun er jo bare så snill!! Gode mammaen min stiller alltid opp! Her planer om å overraske Sessamannen med shinet leilighet i dag Da blir han glad. Men må jo se hva jeg rekker med en hund og baby i huset I kveld skal vi i bursdagsselskap til bestisen og jeg må sette i gang og lage sjokkis kake. Det blir bra! Her er forøvrig dagens to-do liste: * Lage kake (done!) * Henge opp tøy (done!), legge sammen og legge på plass (gjør i kveld eller i morgen) * Støvsuge (done!) * Legge på nytt sengtøy på dobbeltsenga (gjør i kveld) * Vaske minstens flasker og rydde kjøkkenbordet fra for gammel post (done!) * Vanne blomster og stelle disse så dem ser ut som grønneplanter og ikke brune (done!) Morgendagens to-do liste: * Navnelapper på DVD'ene * Vaske kjøleskapet * Handle og fylle opp kjøleskapet igjen * Vaske badetog vaske gulv i hele leiligheten * Slappa av og vinne i Lotto! :D Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 9. august 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg vant 35,- på Viking Lotto på onsdag!!!! Ikke verst for en nybegynner... Lurer på om jeg vant på Lotto'n idag? Får sjekke om noen dager. Mer spennende da Ellers har alt på to-do lista mi blitt utførst bortsett fra gulvvask og badvask. Får se om jeg gidder i løpet av søndagen.. Men så skal vi til Myrdammen og bade i morgen. Det gøeder jeg meg til. Da skal Sessamannen også være med, pluss bestisfamilien også! Nå skal jeg kose meg med Fun Peach passion. Faktisk veldig god den! (Sukkerfri Linnda ) Ha en flott lørdagsnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 9. august 2003 #124 Del Skrevet 9. august 2003 Hei du ! Skal du på Myrdammen å kose deg i morgen du da ! Vinke til huset mitt når du kjører forbi da ! :blunke: Godt med sukkerfri saft. Jeg har en flaske med bringebær sukkerfri. Godt det ! Nå skal jeg surfe litt til før jeg skal finne loppekassa mi. God natt ! Klemmzer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2003 #125 Del Skrevet 10. august 2003 Her går det i Wild berries fra Fun Light.... :blunke: Kos dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 11. august 2003 Forfatter #126 Del Skrevet 11. august 2003 God morgen!! :D En flott dag, selv om det ikke er sol. Jeg har sovet godt og Even sov hele natta (12 timer!). Han vet nok at han får ekstra masse kos i dag, så han har antakelig ladet opp batteriene. Minsten er nemlig et halvt år i dag!!!! Det skal jo såklart feires i ettermiddag når Sessamannen kommer fra jobb. Da blir det bildeknipsing og filming Turen til Myrdammen ble avlyst for når jeg våknet i går morges så kunne jeg ikke vri hodet. Jeg hadde sovet på meg et realt kink i nakken. Fy det var vondt! Tårene bare trillet da jeg prøvde å komme meg ut av sengen. Så vi bestemte oss for å holde oss mest mulig hjemme. Tok bare en tur til mor sitt hus for å sjekke planter og tømme kjøleskapet hennes for ting som går ut før dem kommer hjem fra ferietur. Jeg tok med meg minsten i boblebadet og han plasket og sparket og koste seg skikkelig!!! Når han var ferdig badet boltret jeg meg i vannstrålene og satte disse mot nakken. ...Det hjalp!! Allerede på kvelden i går var jeg blitt bedre. I stedet for badetur ble det grilling her hos oss. Bestisfamilien kom hit og vi grillet svinekoteletter, indrefilet og kyllingfilet. Hadde 4 forskjellige salater til pluss friterte potato skins. Gjett om vi ble mett? Hadde noen kjempe koselige timer med barna våre og gode venner! Skal en tur på helsestasjonen en tur etterpå. Må veie og måle minsten sånn at jeg får ført inn status i boka hans. Skal nemlig ikke på kontroll før om ett par uker. Neste mandag (18/8 ) reiser vi til Vestlandet. Kommer ikke igjen før søndag 24/8. Skal besøke mine besteforeldre, bror (og dama hans) og selvfølgelig min "pappa". Regner med det blir litt jobbing også. Bror skal nemlig flytte inn i et hus like ved besteforeldrene våre, og dem trenger sikkert en del hjelp... Pluss diverse "forefallende" :blunke: Lørdagen, dage før vi drar hjem skal jeg på klassefest. Er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen og der jeg kommer fra er det vanlig å arrangere sånne 10 års treff. Blir middag og påfølgende fest. Skal jeg si huttetu eller bare gni meg i henda og glede meg? Det blir nok uansett morro å få se sine medelever igjen. Noen av dem har jeg ikke sett på lang lang tid! Nei nå må jeg finne meg noe spiselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. august 2003 #127 Del Skrevet 11. august 2003 Gratulerer med dagen, Even!!! Og Sessa; du kommer til å ta vestlandet med storm, det vet jeg! Hvem kan motså ditt glade smil? Det går sikkert kjempefint,og du kommer til å kose deg masse. Jeg bare vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 11. august 2003 #128 Del Skrevet 11. august 2003 Gratulerer med 6 mnd dagen EVEN !!! Kos deg masse på ferietur Sessa ! Det går sikkert bra på klassefesten. :blunke: Gleder meg til å høre referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 11. august 2003 #129 Del Skrevet 11. august 2003 Her jeg er fra er det også vanlig praksis å ha 10-års jubileumsfest etter ungdomsskolen. Jeg var på "min" fest i juni - og det var kjempegøy..... Artig å treffe igjen gamle kjente - skravla gikk. Det blir sikkert hæla i taket og gebisset i veggen Sessa-vennen. Helt sikkert ikke noe å være bekymret for :blunke: Og sånn helt på tampen : *slengkyss* og *klem* til Even - grattis med halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 11. august 2003 Forfatter #130 Del Skrevet 11. august 2003 Even tar på seg den altfor store dressen sin og bukker ærbødigt overfor alle gratulasjonen Nå har vi vært på helsestasjonen og veid minsten. De supre lottotallene viste: 8275 g (3255 g fødsel) 70 cm (52 cm fødsel) Selve 6 mnd kontrollen skal vi ikke ha før om 2 uker, så vi var bare innom og veide og målte selv i dag. Mor selv er i alle fall godt fornøyd! Nå skal jeg prate litt med en på MSN som jeg ikke har sett på mange mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 12. august 2003 Forfatter #131 Del Skrevet 12. august 2003 I dag er det februar treff hjemme hos Pelen (NM) sammen med noen andre februar damer. Det blir nok koselig.. Om jeg finner veien Ellers var planen å begynne på spinning på SATS i dag, men siden det er en utgiftspost der jeg er mest støttemedlem så velger jeg å kutte denne utgiften da Sessafamilien må begynne å spare der man kan spare noe... Stikker innom SATS etterpå og avslutter medlemsskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 12. august 2003 Forfatter #132 Del Skrevet 12. august 2003 Ja da var medlemskapet mitt avsluttet. Eller det vil si det avsluttes 13/10 så jeg kan om jeg vil trene frem til da. Tenkte kanskje jeg skulle stikke innom og bare steppe litt noen kvelder for meg selv og muligens kanskje begynne å jogge litt (jeg hater jogging!) :blunke: Ellers var minsten og jeg på treff hos Pelen i dag. Var kjempe koselig å se flere av februarjentene igjen (var 3 stk der i tillegg til meg). Koste oss med kjempe deilig kylling salat og lime saft (sukkerfri). Tror jeg må begynne å lage sånn salat selv. Den var skikkelig god!! Isbergsalat, ruccola tror jeg..i alle fall sånn som ser ut som løvetannblad, kylling og mais. Helt enkelt og greit. Gjerne med litt cæsar salatdressing på Nammis!! Har sett på "Rikk eller Lykkelig" i kveld. Litt morsomt program i grunnen Jeg hadde defintivt gått for 1 million dollar og ikke mannen. Han er tragisk! Nei nå skal jeg kose armkroken til Sessamannen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 13. august 2003 Forfatter #133 Del Skrevet 13. august 2003 Dagen i dag skal brukes til småtteri. Det vil si en skikkelig pusledag. Nåja..Rekker ikke pusling hele dagen da, fordi det er svigermors førselsdag i dag. Da skal vi dit senere og spise kake. Hmmm.. Går ikke bra med det slankeprosjektet mitt MEN jeg har funnet ut at jeg skal begynne mer på det når jeg kommer fra Vestlandet. Der kommer det nemlig til å bli spist det ene og det andre. Må jo kose seg litt da, for det er 1 år siden jeg sist var der!!! Hørte vi unnskyldninger?? Neeeida. Må ut å kjøpe bursdagsgave til svigermor i dag også, men hva skal man finne på når man ikke har så mye penger tro? Hun sier som regel at hun bare ønsker seg snille barn... Vel det blir vel en blomst hvis ikke fantasien skulle løpe løpsk Minsten ligger nå i sengen sin og sover frokostlur. Etter å ha spist og hylt litt så ovnet han mett og fornøyd. Han bruker stemmen sin masse om dagen og synes den er noe av det kuuleste han hører, derav hyler han om kapp med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 14. august 2003 Forfatter #134 Del Skrevet 14. august 2003 Minsten sover igjen... Han våknet tidlig i dag. Sulten og tett i nesa. Tror han lå nesten en time og skravlet med seg selv før jeg hørte på han at nå ville han noe mer, dvs sulten. Ja da var det jo bare å finne frem flaska Nå sover han søtt igjen i sengen sin og nesa er ikke så tett lengre. Han er nok fornøyd der han ligger. Hehe!!! Svigermors gave ble en kjempe kuul grønn plante pluss en parfyme som jeg hadde bestilt fra Yves Rocher som jeg hentet på posten igår. Håper det falt i smak. Hun fikk mitt ønske av svigerfar og Sessamannens bror da..nemlig ERGOMETERSYKKEL! Jeg vil også ha!!! Jeg hører at hunden til mamma tasser rundt her. Det snodige er at han ikke er her. Det er en gammel sær hund på 11 år som følger etter deg (som passer han) overalt. Og da mener jeg fra ett rom til et annet så snart som du flytter på deg. Han er livredd for å bli forlatt. Dette skyldes at vi fikk hunden da han var 2 år og skaden var allerede skjedd. Han var blitt mishandlet da han var liten, og det synes virkelig på han. Blir nok ikke lenge før stakkaren ser sin siste dag, for denne hunden kan heller ikke sitte alene utenfor en butikk uten å begynne å hyle og bjeffe som en gal. Den eneste måten man kan gå i butikker på når hunden er med er å plassere han i bilen og si at han må passe på. På den måten skjønner han at bilen blir ikke forlatt, der er jeg trygg. Snodig bikkje! Men i alle fall... Bestisen passer hunden da.. For i dag skal jeg ha med Even til fotografen :D Har tenkt på å få tat bilde av han kun i ført snekkerbukse (jeansstoff) og noen bilder med noen andre klær. Det blir sånn gruppefotografering sånn at man kan mate/bytte bleie på ungene mens andre fotograferes. Blir spennende! Etterpå skal jeg kjøre innom bestisen (bestevenninna mi Maya for utenforstående) og hente bikkja. Skal passe dog'en til lørdag. Da kommer mor hjem fra ferie og da skal hun få "gleden" av å få tilbake slepet sitt... Nei nå snakker jeg stygt om hunden vår, men han er fryktelig slitsom til tider, spesielt for mor. I kveld er vi bedt bort på middag (stroganoff fikk jeg vite) hos et vennepar i Nannestad. Det blir hyggelig å se dem igjen. Er vel rundt halvannen mnd siden sist og da var dem på middagsbesøk hos oss. Har nettopp hatt på meg brun uten sol. Skal si den er fin den jeg bruker. Ser skikkelig fin og brun ut i fargen. Nåja... Utgangspunktet var melkehvitt da, men jeg ser i alle fall selv at jeg har fått farge :blunke: Litt ok å se ut som man faktisk har vært i sola i sommer Jeg har jo det, men med en liten en så blir det ikke lange stundene med soling desverre. Men jeg har hatt fine dager fordi om! Nå får jeg vel kanskje finne meg litt frokost og surfe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 14. august 2003 Forfatter #135 Del Skrevet 14. august 2003 Da var fotograf session unnagjort. Minsten var ganske sur fordi han var veeeldig trøtt, men fotografen mente hun hadde fått 3 gode bilder. Så får vi se om 3 uker når bildene er ferdig! :D Det ble i alle fall tatt ett bilde av minsten kun iført snekerbukse, ett der han ligger naken i profil med gullsmykke som ingen i verden har maken til og et siste nærbilde der han ligger på magen og ser rett inn i kamera. Spennede å se resultatet! Bikkja er på plass igjen også... Ligger her og purker. Hadde visstnok kost seg masse hos bestisen, men hvem gjør vel ikke det?? Beste jenta i byen det! Ellers så skal vi snatr dra på middagsbesøk til Nannestad. Håper jeg får sett siste episoden av Love cruise idag da Nei dusjen kaller! C YA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. august 2003 Forfatter #136 Del Skrevet 15. august 2003 Gikk glipp av Love Cruise i går for vennepar B & C som vi besøkte hadde ikke tv3 Jaja! Det er ikke sååå farlig lissom Men uansett vi haddde det koselig på besøk og skravlet og lo. Even begynte å bli rimelig trøtt før vi dro, så da var det jo i grunn bare å pakke sammen og kjøre hjem. Men da vi kom skjedde det noe "morsomt". Noen hadde lagt teppet i gangen mellom døra sånn at ikke utgangsdøra skulle klappe igjen, så vi gikk rett inn i gangen og tok bort teppet. Så skulle Sessamannen finne frem nøkkelen så vi fik låst inn vognbagen i boden. Men nøkkelen var borte!!! Ut i bilen og sjekke, så igjennom alle bager/vesker, ut i gjen i bilen, sjekket bagene nok en gang... Nei ingen nøkkel. Ringte til dem vi besøkte om vi kanskje hadde lagt igjen nøkkelen der..nei der var den ikke. HJELP! Hvordan skulle vi komme oss inn nå?? Vi hadde kun 1 nøkkel med oss... Jeg kom på at jeg hadde vært i boden og hentet vognbagen før vi dro og hadde vært litt stressa, kanskje jeg hadde mistet nøkkelen inne ved bodene? I alle fall.. Ringte på hos naboen vår under og fikk låne nøkkkel inn til bodene.. Der hang jammen nøkkelen i hengelåsen da gitt!!! Snakk om flaks! (Mer er det ikke å si om den saken...) I dag skal jeg være effektiv husmor. Får besøk av vennepar H & F sammen med lille datteren E på 3 år idag. Greit at det ikke flyter klesvask i hele huset.. Åhh! Det irriterer meg sånn at jeg er så sløv med å ta bort tørre klær og legge disse på plass.. Det er et mål jeg må sette meg.. Bli flinkere!!! Så rydding og støvsuging står på tapetet i dag. Egentlig ganske fort gjort om jeg bare orker å sette i gang! Først må jeg ha litt frokost og snart våkner nok minsten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. august 2003 #137 Del Skrevet 15. august 2003 Sessa da !! Glemme nøklene i låsen. Kos deg med besøk i dag da, og ikke rydd deg ihjel først. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. august 2003 #138 Del Skrevet 15. august 2003 Så flink du er! Jeg har klart og låse meg inni garasjen en fredagskveld da vi bodde på Stovner, måtte ringe vaktmesteren slik at han kom og låste meg ut. Det var noe flaut. Ikke alltid greit med smekklåser! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. august 2003 #139 Del Skrevet 15. august 2003 uff da glemte nøklene ihvertfall bra det gikk bra da fort gjort!! Jeg er et rotehue når det gjelder lommebok og nøkler hi,hi. Håper det blir noe flotte bilder av Even!!! Snakkes klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. august 2003 Forfatter #140 Del Skrevet 15. august 2003 Ryddingen er i gang Nå er det bare leketeppe og lekene til Even som ligger på gulvet, men dem skal få ligge der fremt il jeg skal støvsuge. Noe jeg straks bør gjøre. Nei nå må jeg lage meg en liste sånn at jeg vet hva jeg skal gjøre *snekre-snekre-liste* Er så glemsk for tiden! :oops: * Støvsuge leilighet * Sette på plass oppvask * Henge opp tøyet som vaskes nå * Lage pizza og salat * Brette sammen tøy om jeg rekker og legge disse på plass * Dusje Det var vel det jeg bør huske på tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå